Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Omhoog krullende en hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Omhoog krullende en hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Goedenavond! Sinds een paar dagen zijn de bladeren van mijn buitenwietplant naar binnen gaan krullen en slap gaan hangen. Ik dacht eerst dat het een vraag om wat was, maar dat heeft niet het juiste effect gegeven. Ik bang dat ik misschien juist teveel water geef of dat er wat anders aan de hand is. Ik heb wat sticky’s doorgestruind maar vind het lastig te bepalen wat de bladeren precies willen zeggen. De afgelopen weken had ik nergens last van en leek de plant het heel goed te doen. De bladeren en takken stonden omhoog en hadden een mooie kleur. Heeft iemand een idee? Misschien ben ik iets te panisch. Alvast bedankt!
    Attached Files

    #2
    Een kanovorm betekent dat ze het warm hebben (gehad). Dat kan best een paar dagen aanhouden, maar ik zie geen reden tot zorgen.
    Het blad kan bij een ruime voedingsgifte nogal weleens naar beneden wijzen, dat is ook geen reden tot zorgen, vooral niet omdat ze nog vol in de groei staan en geen verbrande punten hebben. Iets minder meegeven kan prima.

    Je hoeft je pas zorgen te maken als het blad ook zijn stevigheid verliest, dan krijgt het blad te weinig water. Of als de kano-vorm zo extreem wordt dat de eindpuntjes van de vingers ook omhoog gaan staan.

    Nogmaals, niets om je druk over te maken. De temperatuur is weer wat gestegen de afgelopen tijd, die daalt vanaf morgen weer volgens mij.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3

      Comment

      Bezig...
      X