Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Raar blad - Purple Punch in kas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Raar blad - Purple Punch in kas

    Korting op 420shop
    Hey. Ik ben dit jaar begonnen aan mij eerste buitenkweek ooit. Zelfs binnen ook nog geen ervaring mee( ondertussen ook al mee begonnen ). Buiten heb ik purple punch en cookie kush staan. Mij purple punch doet het naar mij mening redelijk goed vind ik. Enkel beginnen de bladeren ( Niet allemaal) rare vormen te maken. Aan wat zou dit kunnen liggen of is dit normaal? Ik ben al begonnen met spoelen omdat ik bijna kan oogsten.klopt het dat bij indica soorten de trichomen melk kleurig maar vooral amber kleur moeten zijn? Heb tot nu toe geen amber kleurige trichomen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Is het een autoflower of gewone gebruik je voeding
    er kunnen zoveel oorzaken zijn als je duidelijke foto van het blad wil maken kommen we er vast wel uit
    ik denk dat het nog wel even duurt voor dat je kan oosten ik denk dat ze nu een week of 4 in bloei is weet niet hoelang ze moeten staan de meeste zijn rond de 8-9 weken klaar dan zou die klaar moet en zijn in november zolang je geen toprot heb zou ik haar laten staan
    Last edited by Bas Haze; 13 October 2020, 23:32.

    Comment


    • Loze vissertje
      Loze vissertje commented
      Editing a comment
      Is een gewone. Voeding ben ik mee gestopt sedert deze week. Anders kreeg ze plagron groei en bloeivoeding op basis van algen. De laatste weken enkel bloeivoeding. Toprot heb ik tot nu toe nog niet

    #3
    4 posts samengevoegd.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    Last edited by QnQ; 14 October 2020, 11:06.

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik zal je eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet wat het is maar ik denk dat het door de kou komt
      De andre kant kan het fosfor tekort zijn maar dat ziet er volgens mij anders uit dan zijn het vlekken op je blad zitten

      Te koud hebben gestaan lijkt mij het probleem hoop dat iemand dat kan beamen

    #4
    Niks om je zorgen over te maken in ieder geval. Kan idd aan de koude liggen.

    Comment


    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Of aan de strain, ze is een Purple Punch, en die hebben/krijgen paarse bladeren.

    #5
    Jep, klassieke koudereactie.

    Zou de verkleuring van onder naar boven plaatsvinden, dan kun je denken aan fosfor issues of stikstoftekorten (icm geel blad).
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...
    X