Felgroene gele bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FerB
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2020
    • 4

    #1

    Felgroene gele bladeren

    Korting op 420shop
    Beste mede Jointjedraai-er

    1 van mijn planten vertoon felgroene/gele bladeren. De nieuwere/lagere bladeren zien er goed uit.
    2 andere planten vertonen dit (nog)niet. Nou loopt deze plant wel iets voor op de andere ondanks dat ze tegelijk zijn gestart.
    Ik dacht in eerste instantie dat deze plant honger heeft en voerde de voeding op. Maar begin toch te twijfelen of het niet een tekort is o.i.d.

    Ik hoor daarom graag een andere mening.

    18L Plagron light/batmix, Voeding pas in de bloei gegeven. Plagron Bloom + Green Sensation (veilige marge 50%)
    Betreft een Amnesia Haze Autoflower onder 18/6uur schema. Temp= 21/28 LV= 30/40

    20201110_194746[1].jpg
    20201110_194750[1].jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Paarse stelen, licht blad, stikstoftekortje.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • FerB
      FerB commented
      Editing a comment
      Wat raad je aan?
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #3
    Stikstof dus!

    Comment


    • FerB
      FerB commented
      Editing a comment
      Haha ja dat begrijp ik maar wat raad je dan aan? Stikstof toevoegen in de vorm van extra voeding of?
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #4
    Wat geel is wordt niet weer groen. Ik zou gewoon doorgaan en niet meer beginnen met bijvoeden in deze fase.

    Comment


    • FerB
      FerB commented
      Editing a comment
      bedankt voor je advies. Het is een autoflower en hij moet nog 2/3 weken, dus geen voeding meer tot aan de oogst?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Het voedingsschema afmaken en geen extra stikstof meer toevoegen.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #5

    Ik zou gewoon een lekkere dosis groeivoeding geven. Dit is nog wel bij te sturen, het is lichtgroen en niet geel.
    Maar je kunt je afvragen hoeveel zin dat nog heeft. Als je elke dag blad aan het verliezen bent op dit moment, dan zou ik het doen. Zo niet, dan zou ik deze rit lekker uitzitten en gewoon het schema aanhouden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...