Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

brons/bruine vlekjes op bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    brons/bruine vlekjes op bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben een paar gekke brons/bruine vlekjes tegen gekomen op de bladeren van mijn 5 autoflowers .
    Nu heb ik al even gezocht online wat het zou kunnen zijn, maar ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden.
    5.jpg 4.jpg 1.jpg 2.jpg
    De planten zijn nu iets ouder dan 7 weken en staan buiten in potten met het mooie weer.
    Ik heb ze in potgrond gestopt waarbij ik nu Terra alga bloem en green sensation doe en daarvoor alleen alga grow(tot week 5) .
    Vaak een half 750ml flesje verdunt met het spul per plant en daarnaast nog water wanneer nodig.

    Wat veroorzaakt deze bronze/bruine vlekken?
    Attached Files

    #2
    Buitenplanten houd je door weer en wind nooit zo mooi als binnenplanten, maarrr misschien de dosis wat opvoeren? En dan niet de 0.75L maar wat je erbij ingooit. Hoeveel ml voeding geef je momenteel in zo'n fles?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door TheBigDudeski View Post
      Buitenplanten houd je door weer en wind nooit zo mooi als binnenplanten, maarrr misschien de dosis wat opvoeren? En dan niet de 0.75L maar wat je erbij ingooit. Hoeveel ml voeding geef je momenteel in zo'n fles?
      Ik volg de verhouding van Terra zelf dus:
      1 ml green sensation voor 1l water en 4ml alga bloom voor 1l water

      dus voor zo een .75l flessie net ietsje minder van beide

      Comment


        #4
        Jongens, mechanische stress.
        Dit zijn littekens van schuren, stoten en waaien. Vrij normaal in de buitenkweek, wen er maar aan. Want aan het eind van het jaar zien alle bladeren er zo uit

        Knijp voor de gein eens met je nagel in de rand van een blaadje en kijk er de volgende dag eens naar. Dikke kans dat die ook wat verkleurd is en later een raar randje krijgt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Precies zoals LR2 zegt. Voor buitenkweek is dit doodnormaal, kijk maar eens naar bladeren van andere planten in de tuin.

          Maaruh, wat ik eigenlijk wilde zeggen; wat een prachtig scherpe foto's Jonas, een verademing om foto's van zulke kwaliteit voorbij te zien komen!

          Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

          Comment

          Bezig...
          X