Iemand een idee wat dit is?
Wat is dat?
Collapse
X
-
Ziet er nu eerder uitscheidsel uit van bladluis fzo, vind je niks terug onderaan je blad? -
Stofzuiger zal ook helpen. Nog niet in bloei? Azijnwater nog nooit geprobeerd. 1op5mss?
Lieveheersbeestjes eten er 20 per dag op dacht ik ook. Binnen gaan ze wel dood omdat ze naar de lamp vliegen. Huisjes zouden helpen zoals bij biogroei.Comment
-
Als je luis hebt in de binnentuin dan zou ik daar voorlopig niets nieuws in zetten.
Huidige planten afbloeien, drogen en flink uitkloppen. Luizen vallen er makkelijk van af.
De roetdauw gaat een probleem zijn; luizen poepen suikers uit en daar gaat van alles in groeien.
Om deze reden is het onverstandig om van buiten naar binnen te gaan zonder goede behandeling. En ja, dat betekent dat je in dat geval de toppen niet meer kunt roken.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment






Comment