Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is dat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is dat?

    Korting op 420shop
    Iemand een idee wat dit is?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Ziet er nu eerder uitscheidsel uit van bladluis fzo, vind je niks terug onderaan je blad?
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Juist bladluis

    #3
    Azijn en water erop spuiten zou helpen maar de vraag is welke azijn/water verhouding mag dit aannemen?

    Comment


      #4
      Stofzuiger zal ook helpen. Nog niet in bloei? Azijnwater nog nooit geprobeerd. 1op5mss?

      Lieveheersbeestjes eten er 20 per dag op dacht ik ook. Binnen gaan ze wel dood omdat ze naar de lamp vliegen. Huisjes zouden helpen zoals bij biogroei.
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Wel al in bloei. Mja lieve heersbeestjes lijken me wat duur. Maar die kunnen ze wel opeten tussen de toppen denk ik. Wat bedoel je met huisjes?

      #5
      Voor binnen larven gekocht. Die zullen even nog niet vliegen.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Dan zou ik geen azijn gebruiken maar wel de stofzuiger voor je ze uitzet. Larves kunnen de grotere takkenluizen wel niet aan. Zal wel zienderogend verbeteren ermee, succes!

      #6
      Ik hoop alleen dat mijn hps lamp niet kapot gaat als ze er tegen vliegen. Nog nooit gebruikt zooon larven. Zal leuk zijn met die beestjes in huis😅, nuja beter dan irritante vliegen of muggen of wespen denk ik.

      Comment


        #7
        Als je luis hebt in de binnentuin dan zou ik daar voorlopig niets nieuws in zetten.
        Huidige planten afbloeien, drogen en flink uitkloppen. Luizen vallen er makkelijk van af.

        De roetdauw gaat een probleem zijn; luizen poepen suikers uit en daar gaat van alles in groeien.

        Om deze reden is het onverstandig om van buiten naar binnen te gaan zonder goede behandeling. En ja, dat betekent dat je in dat geval de toppen niet meer kunt roken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X