Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Oranje blad top

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oranje blad top

Korting op 420shop
    Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een voor mij nieuw blad probleem, hopelijk weet 1 van jullie wat het is. Ik heb dus oa 2 trichome&cream afjes staan in week 7.
    1 daarvan toont sinds een week oranje bladeren alleen op de bovenste top en breid zich ook iets uit op lagere delen nu.

temp 26-27, 52%, led ats300w 20/4 op 50cm, rest van de andere soorten doen het prima al is het wel iets warmer de laatste dagen natuurlijk maar niets geks langdurig.
    (Pic 480-482 zijn van degene ernaast zonder issues)

weet iemand wat dit is?
    Attached Files

Vermoedelijk droogte en een pH lock out. Maar ik kan niet in je kweektent kijken dus het blijft altijd gissen.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Levi
      Levi commented
      Editing a comment
      Ze drinken wel veel deze 2, hele tijd 1liter per dag gegeven (15l stof) en nu een tijdje 1 liter om de dag, ik til en voel de aarde.

Biotabs en bloombastic draaien ze op.
      Wat zou je me kunnen adviseren? Alleen water tijdelijk deze?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik zou adviseren geen biotabs te gebruiken de volgende ronde.

Voeden op maat en niet op voorraad.

PK voeding veroorzaakt allerlei lockouts als de bodem geen buffer aan voedingsstoffen heeft. Wat we hier zien is een calcium lockout en een beginnend stikstofgebrek. Dat wordt herfst voor de komende weken omdat het vrijwel niet om te keren is.
    Effe goed in de gaten houden dat het bruine blad niet vochtig wordt want dat rot weg en dat slaat naar binnen in de plant met nog meer toprot op andere locaties als gevolg.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Levi
      Levi commented
      Editing a comment
      Dankje LR2 voor de uitleg, ik ga het in de gaten houden.

Hierbij nog even het verloop, het valt heel erg mee. Wat verspreiding in de toppen alleen en niet alle, het lijkt de rest van de plant niet te deren de toppen zwellen mooi met veel trichs. Mooie afje trichome&cream, ruikt lekker naar room en cookies!
    Op advies idd blad droog houden en lv echt heel laag gehouden telkens ( 35-45%).
    Over weekje lekker klaar ongeveer..

Comment

De pics..
      Attached Files

Comment

Bezig...
      X