Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bizarre groei van Black Bomb planten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bizarre groei van Black Bomb planten

Korting op 420shop
    Hey,

Hier enkele foto's van bizzarre groei van Black Bomb plantjes.
    De andere planten in de kweek groeien normaal.
    Genetisch probleem? 5 van de 6 van deze soort hebben het.

of kan dit een ander probleem hebben?

20250604_104504.jpg 20250604_104456.jpg

Ik heb 2x een beetje vergelijkbaar plantje gehad, de eerste x zat die vol zaad en de 2e ook wat zaad maar vooral fluffy open structuur toppen… ik zou m’n verlies nemen er die zooi eruit gooien.

Comment

In de tijd dat ik nog tig boeren uitprobeerde had ik ook wel eens zoiets. Werd een beetje slecht een mongooltje genoemd, maar geeft wel aan wat er aan de hand is. Slecht zaad van een niet zo goede boer, iets genetisch

welke boer?

Ze zijn nog jong genoeg om opnieuw te starten, niet zoveel tijd verloren. Je zou er twee of drie kunnen laten staan om te ervaren wat het gaat worden want je leert er wel weer van
      Je krijgt een wietje als alles goed gaat verder, maar geen goede wiet

Met barney en sensi heb ik dit niet
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

Woon je toevallig in de buurt van een tulpenveld? Of een andere locatie waar dicamba gespoten wordt?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X