Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

beste mense dringend hulp nodig aub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: beste mense dringend hulp nodig aub

    alle die komen wel goed. met goede verzorging, ze maar die gaan de eerste 2 weken. maar heel traag groeien ze ik denk da je die zo in haalt met nieuwe grtz subby

    Comment


      #47
      Re: beste mense dringend hulp nodig aub

      nog ff paar fotos .. ik denk dat ze zich aan het herpakken zijn ...
      20120717_022712.jpg20120717_022720.jpg20120717_022720.jpg hoop op wat coment en reacties is namelijk 1ste kweek een al veel problemen ge had ph hou ik op6.2 2x per week wortelstimulator megeven ongv 1l water voor alle plantjes om 2 dagen 20120717_022848.jpg20120717_022919.jpg20120717_023110.jpg
      Attached Files
      Last edited by marshall; 17 July 2012, 01:49.

      Comment


        #48
        Re: beste mense dringend hulp nodig aub

        ik zou dat stuk verbrande bladeren mooi weg doen het lijkt er op dat ze tot leven komen
        je had ze wel beter tot aan de eerste ronde blaadjes in de grond gestoken tot daar kan de plant wortels maken
        nu gewoon laten doen en enke water geven met een ph 6
        grtz subby

        Comment

        Bezig...
        X