Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

roestkleurige vlekjes op blaadjes Think Different autoflower...laten begaan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    roestkleurige vlekjes op blaadjes Think Different autoflower...laten begaan?

    Korting op 420shop
    Hey,


    Een van mijn autoflowers heeft al geruime tijd last van roestkleurige vlekjes op de blaadjes. Is begonnen op de oudste blaadjes, maar breidt nu stilletjesaan verder uit. De toppen zien er voor de rest heel mooi uit, ik denk dat ze nog een week of drie bloei te gaan heeft...
    IMG_1403.jpgIMG_1409.jpgIMG_1410.jpg

    Ik knip gewoon de ergst aangetaste bladeren af en laat voor de rest begaan...doe ik hier goed aan?

    bedankt voor de hulp

    cheers
    calmos

    #2
    Re: roestkleurige vlekjes op blaadjes Think Different autoflower...laten begaan?

    Ik zou de bladeren laten hangen, als ze dood zijn kun je ze zonder moeite van de stam trekken. Er zal dan een scheidingslijn zichtbaar zijn bij de aanhechting van het blad, wanneer het zover is. Als het erg snel uitbreidt zou ik toch wat extra calcium geven. Zo niet, gewoon laten gaan!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: roestkleurige vlekjes op blaadjes Think Different autoflower...laten begaan?

      hey LR2 thanks voor de tips!

      cheers
      calmos

      Comment

      Bezig...
      X