Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blad probleem lemon skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blad probleem lemon skunk

    Korting op 420shop
    dag iedereen ik zal me even voorstellen ik ben michel nieuw hier en ik heb een probleem, ik heb lemon skunk maar sinds kort beginnen de bladeren te krullen etc ik heb universele potgrond gebruikt een hps 400 watt lamp canna voeding voor groei staat in de kelder met ventilator wat is het blad probleem? ik denk te veel voeding hij heeft geen bruine plekken het blad is mooi g001.jpg002.jpgroen alvast bedankt.

    #2
    Re: blad probleem lemon skunk

    als de bladeren krullen heb ik niet meer weet dat je ofwel teveel of te weinig drinken geeft...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      blad probleem lemon skunk

      Idd staan er mooi bij, meestal komt het omdat ze iets te nat staan, de volgende vertakking kijkt mooi naar boven komt allemaal goed joh, ook van greenhouse? Beste soort die ik ooit had, ga je volgen, die lemon skunk is echt goed

      Comment


        #4
        Re: blad probleem lemon skunk

        inderdaad greenhouse maar sommige blaadjes zijn pressies vervormd hoe komt dat dan? ik zal hem een beetje minder water geven kan het misschien zijn dat ik te veel groeivoeding geef?

        Comment


          #5
          blad probleem lemon skunk

          Ik denk dat ze te nat staan, voeding moet je ook mee oppassen , ze zijn nog er klein , in dit stadium geef ik nog niets, ze raken snel overvoed... Maar dat zijn ze nog nier hoor denk dat ze gewoon te nat staan

          Comment


            #6
            Re: blad probleem lemon skunk

            Groeivoeding? Daar zou ik nog een week of twee mee wachten, minstens. De potgrond is rijk genoeg voor jonge plantjes, tot zeker een maand oud.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X