Gele bladeren in de bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pauluzjohannes
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 7

    #1

    Gele bladeren in de bloei

    Korting op 420shop
    Beste mensen mijn wietplant zit nu in de 4 weekvan de bloei, maar ik heb gele bladeren , maar begin wel toppen krijgen. Ik ben voor het eerst aan het kweken en heb 1 weekgeleden knipafval erbij gedaan waar ook topjes bijzaten. Ik gebruik voeding van de gamma waar eigelijk alles inzit !!!!!!!!!!!!! Wat moet ik doen?


    Grt Pauluz
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #2
    Re: help

    Je haar rood verven.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • pauluzjohannes
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Apr 2013
      • 7

      #3
      Re: help

      vage gast

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #4
        Re: help

        beter da dan nen domme onwetende kerel die hier komt hulp vragen en te tam is voor zelf een oplossing te zoeken.
        Btw, als je ni tegen een grap kan feel free to go away, het zit hier namelijk vol 'vage gasten' zoals jij het benoemt
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #5
          Re: help

          Stikstof tekort. Kijk eerst eens op internet voordat je dingen vraagt. En koop anders voeding dat speciaal voor wietplanten is.

          Comment

          • leyze
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 155

            #6
            Re: help

            fotos plaatsen kan je ook mee beginnen,zegt meer dan duizend woorden

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Gele bladeren in de bloei

              Verplaatst naar bladproblemen en titel aangepast.
              En neem ook ff de tijd de gang van zaken qua gebruik van dit forum e.d. tot je te nemen a.u.b.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Gele bladeren in de bloei

                Je plant bemesten met bladafval.
                Weer een stuntpiloot.

                Nou, laat maar zien dan, zet er maar eens wat foto's op. (klik op het icoontje met boompje)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • Rodigan
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1536

                  #9
                  Re: Gele bladeren in de bloei

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Je plant bemesten met bladafval.
                  Weer een stuntpiloot.
                  *Met topjes* - Kan alleen maar slagen.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment

                  • psychedelic1988
                    Retired
                    • Oct 2012
                    • 2796

                    #10
                    Re: Gele bladeren in de bloei

                    kan ook boven de pot gaan hange heb je ook meststof(gratis en voor niks) dan kan je de kleine topjes en bladafval gebruiken om hasj te maken haha

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: Gele bladeren in de bloei

                      Geel blad kent een boel oorzaken. Te weinig N, teveel P of K, teveel water, te weinig licht, teveel licht, te weinig zuurstof voor de wortels.. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Als je even 'n foto upload en wat meer info geeft, kunnen we je verder helpen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • Smowkie
                        Elite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 2684

                        #12
                        Gele bladeren in de bloei

                        Overal sluit ik mooi aan met lr2, maar "te veel licht" ?? Die snap ik ff niet :p

                        Comment

                        Bezig...