Verschrompelde(?) lobblaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tu sheng peng
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 194

    #1

    Verschrompelde(?) lobblaadjes

    Korting op 420shop
    Mijn 2 WW's zijn deze ochtend boven komen kijken.
    Het is nu half 6 en de lobblaadjes liggen er een beetje verschrompeld bij.
    Enig idee waar dit aan kan liggen, of is dit normaal ?

    20130427_120747.jpg20130427_120751.jpg
    Zo lagen ze er vanochtend bij

    20130427_173211.jpg20130427_173217.jpg
    Zo liggen ze er nu bij
    Last edited by Tu sheng peng; 27 April 2013, 17:12.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Verschrompelde(?) lobblaadjes

    Kan het zijn dat ze bevroren zijn? Zo zien ze er bij mij uit als het gevroren heeft, maar het feit dat ze nog groeien zou je gerust moeten stellen. Als ze dood zijn groeien ze niet meer namelijk.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Tu sheng peng
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 194

      #3
      Re: Verschrompelde(?) lobblaadjes

      Bevroren zijn ze zoiezo niet
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment

      • spacefrog
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 156

        #4
        Re: Verschrompelde(?) lobblaadjes

        Grond erg nat? Ventilator te dicht erop?

        Comment

        • Tu sheng peng
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 194

          #5
          Re: Verschrompelde(?) lobblaadjes

          Heb geen ventilator gebruikt en de grond is gewoon constant vochtig geweest, maar niet erg nat.
          sigpic

          Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Verschrompelde(?) lobblaadjes

            Dan is er niks om je druk over te maken
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...