Hele grote bladproblemen
Collapse
X
-
Re: Hele grote bladproblemen
kan je de vrouwelijke plant mee bestuiven,
hierna zal de energie in de toppen vrijwel stoppen , en alle energie zal naar de zaad productie gaan..
dus het antwoord: niks, is misschien wat te kort
__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpicComment
-
Ok daar heb je een punt,maar over het algemeen heb je er niet veel aan je kan het niet roken.Comment
-
Ik heb weer nieuwe zaden gekregen en tot nu toe doen ze het goed 1 plantje begint ze eerste wiet baadjes te krijgen (dus niet de lob baadjes). Ik wil graag weten in welke stadium ze hoeveelheid licht(watt) nodig hebben? Ik hoop dat jullie mij een goed antwoord kunnen geven.Comment
-
In de eerste weken veeel licht en dan pas is aan voeding gaan denken.. maar zoals nog maar een aantal maal geopperd is ga eerst eens lezen ..
Stap 1:
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Stap 2:
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
en stap 3:
Ik denk dat als je dit doorneemt je ongeveer 80% van je vragen al krijgt beantwoord.
SuccesComment

Comment