groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dakton
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2012
    • 5

    #1

    groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

    Korting op 420shop
    CAM00148.jpgCAM00149.jpgCAM00150.jpgik heb 26 mei een zaadje gepoot die ik gekregen had en nu is mijn vraag of dit plantje wel goed groeit?, want ik vind dat er nogal weinig blad aanzit en kan iemand misschien zien of dit een mannetje of een vrouwtje betreft, het plantje is nu zo'n 3 weken oud en 20 cm hoog
    Last edited by dakton; 16 June 2013, 12:10.
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

    ga nu gewoon eens op zoek naar hoe mannetjes en vrouwtjes er uit zien en vanaf wanneer precies je dat kan zien .. dan heb je nog iets nuttig gedaan vandaag succes met je kweek

    Comment

    • dakton
      Stekje
      Nieuw Lid
      • May 2012
      • 5

      #3
      Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

      daarom vraag ik het hier ,en ja ik heb al gezocht hoe een vrouwtje eruit moet zien, maar misschien dat het nog wat te vroeg om te zien , dat weet ik dus niet want ik ben een leek

      Comment

      • HR83
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 1046

        #4
        Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

        je plant is nog veel te jong om voorbloei te zien
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

          Als ik in een boek van 300 pagina's moet kijken op pagina 874, moet ik dan nog de inhoudsopgave raadplegen om te kijken waar pagina 874 begint? Of concludeer ik dan dat het boek te kort is, door de laatste pagina erbij te pakken?
          Als het er niet is, kun je het niet zien. Ook wij niet
          patience-yoda-300x213.jpg
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • dakton
            Stekje
            Nieuw Lid
            • May 2012
            • 5

            #6
            Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

            en de groei is dat wel redelijk normaal voor een plant die 26 mei gepoot is?

            Comment

            • HR83
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 1046

              #7
              Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

              het plantje zou wat meer licht kunnen gebruiken
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment

              • dakton
                Stekje
                Nieuw Lid
                • May 2012
                • 5

                #8
                Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

                staat buiten in de zon

                Comment

                • poepzak200
                  Cronic Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2011
                  • 3081

                  #9
                  Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

                  en minder water
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment

                  • Gio5000
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Dec 2011
                    • 79

                    #10
                    Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

                    welke zon?

                    Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                    Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

                    Comment

                    • West2010
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 418

                      #11
                      Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

                      Pas na 21 juni(langste dag) worden de dgn weer korter.
                      Als je niet verduisterd, zul je halverwege/eind augustus misschien voorbloei zien,
                      in de oksels van de plant

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: groeit dit plantje wel goed en is het een vrouwtje

                        Yep, grotere pot, lekker buiten laten staan, en geduld.

                        Hier is het mannetjes/vrouwtjes topic.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...