Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

    Korting op 420shop
    Hallo beste growers,

    Ik heb gister 3 Skunk #1 planten gekregen van een vriend, omdat ze bij hem in de weg stonden. Ze hebben tot nu toe binnen gestaan achter het raam, geen verdere poespas. Ik heb ze gefimd om ze niet te groot te laten worden. Nu zag ik wel rare verkleuringen en vervormingen van de kleinste blaadjes. Zie foto.
    IMG_3058.jpg
    Van de bladproblemen oplosser van Monty wordt ik niet veel wijzer. De verkleuring is zwart/paars achtig.

    IEMAND ENIG IDEE?

    alvast bedankt!

    #2
    Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

    Mss verbranding van achter het raam te staan.
    Zet toch lekker buiten.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

      Heb je de bladprobleem oplosser al gevolgd? Lijkt wellicht op een P tekort?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

        hebben alle takken daar last van of is het beperkt tot een klein aantal?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

          Het lijkt het wel verbranding ofzo, of misschien zelfs schimmel ? Dat kun je zelf beter zien.

          Daar ga je nog best werk aan hebben om daar wat van te maken.
          Ze moeten in ieder geval naar buiten, achter het raam wordt dat niks meer.

          nb. Fimmen doe je om bredere planten te krijgen, ze gaan nog wel flink de hoogte in denk ik, voor het september is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

            bedankt voor jullie reacties zover. ik heb zelf een vermoeden dat ze te vochtig hebben gestaan. alle nieuwe scheuten vertonen deze verkleuring en zijn allemaal slap. de planten had ik buiten neergezet vanochtend. ik kom net thuis en vond de planten zo:

            IMG_3061.jpgIMG_3060.jpgIMG_3059.jpgIMG_3062.jpg

            net snel die vriend gebeld en gevraagd hoeveel water hij heeft gegeven. laatste keer was 4 dagen geleden, maar de grond is (naar mijn idee) nu zoals het zou moeten. dus ik denk dat ze de afgelopen 3 dagen te nat hebben gestaan.

            zal nog even een foto maken van de grond, zodat jullie je mening kunnen geven.

            Comment


              #7
              Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

              Heb je ze in die potten gehad ?
              Dan zou ik ze proberen eruit te tillen, en er nog een paar liter aarde onder gooien.
              Dat zwarte lijkt toch erg op schimmel, dat kun je best eruit knippen als dat het is, de hele tak eraf.

              Er ligt een muntje op je vloer.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

                inmiddels gaan de planten nog slechter. Ze zijn vrijwel helemaal gestopt met groeien en alle bladeren beginnen te vergelen. een nieuw symptoom is een paarse verkleuring op de steel. dit wijst op een stikstof tekort. omdat het op t dak hard waait en de planten nog niet zijn aangesterkt heb ik ze verstevigd.

                IMG_3129.jpgIMG_3128.jpgIMG_3121.jpgIMG_3123.jpgIMG_3124.jpg

                ik denk dat de verhuizing de planten teveel is geworden. van een plekje binnen met weinig licht en constante temperatuur naar een plekje buiten met meer licht en schommelende temperatuur. ze zijn inmiddels overgepot naar 12L potten en ik heb Canna tera vega besteld. ben benieuwd of ze het ooit nog gaan doen. ze zien er erg belabberd uit.

                mn andere 2 early skunks van Sensi Seeds gaan uitstekend! mn plan is om binnenkort te gaan beginnen met voeding geven. met vrijwel niks beginnen en dit langzaam opbouwen naar de aanbevolen hoeveelheid.

                IMG_3103.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Skunk #1 bladproblemen - voor gevorderden

                  Die zien er idd belabberd uit, zal niet veel meer worden, maar ja weer wat geleerd

                  Comment

                  Bezig...
                  X