Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

lichtgroene jonge bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lichtgroene jonge bladeren

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: lichtgroene jonge bladeren

    ja veel hulp moet ik hier niet verwachten precies...zal het dan wel zelf uitpluizen

    Comment


      #3
      Re: lichtgroene jonge bladeren

      vind ze er mooi uitzien hoor, jong blad is altijd lichter

      Als ze te nat staan dan ? geen water meer geven.
      Last edited by Hortuz; 27 June 2013, 15:47.
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4
        Re: lichtgroene jonge bladeren

        Je gaf het zelf al aan in de vraagstelling; te nat en dan nemen ze geen voeding en zuurstof op.
        Dat is het meest voorkomende probleem, te veel water

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: lichtgroene jonge bladeren

              Oorspronkelijk geplaatst door REDICE View Post
              ja veel hulp moet ik hier niet verwachten precies...zal het dan wel zelf uitpluizen
              Oke, succes.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: lichtgroene jonge bladeren

                hallo , die paarden kak vind ik ook goed , voor die duiven kak ben ik niet zo ( te sterk ) , zelf je systeem spreekt me aan , ik zie het dikwijls op internet en daar spreekt men van compost thee , dit van u zal dan wel paarden kak thee zijn , lol

                Comment


                  #9
                  Re: lichtgroene jonge bladeren

                  hallo, heb mijn planten moeten overplanten in de volle grond omdat ze te groot werden voor de potten en begonnen geel te verkleuren, heb meststoffen gegeven maar verkleuring bleef aanhouden.
                  nu staan ze sinds twee weken in de volle grond maar drie van de vier planten zijn helemaal vergeeld en de onderste bladeren worden zelfs wit en sterven volledig af.
                  heb nog een vijfde plant die van in het begin in de volle grond staat en deze is mooi diepgroen van kleur zonder enig probleem, dit was initieel de kleinste van allemaal maar is nu de grootste!
                  ze staan alle vijf in dezelfde tuin in dezelfde grond, ben ten einde raad want allen hebben ze volgens mij voldoende voeding gekregen (duiven en paardenmest)
                  die ene die wel goed goed gaat is een zaadje dat ik gevonden had tussen gekochte zelfkweekwiet, de vier andere zijn feminized seeds van de shop.
                  iemand enige tips???
                  mvg

                  Comment

                  Bezig...
                  X