ik kan het probleem niet vinden...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wonderland
    Advanced Stoner
    • Dec 2012
    • 60

    #1

    ik kan het probleem niet vinden...

    Korting op 420shop
    cheese en BB, in de tent, onder led 12/12 sinds 2 weken
    in lightmix, voeding lijn van biobizz maar nog niet veel voeding gegeven omdat ze pas 2 weken in een verse lightmix staan
    ventilator en afzuiger draaien 24 uur p dag, temperatuur in tent schommelt tussen 26-28 graden
    Attached Files
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: ik kan het probleem niet vinden...

    lichtstress? Wanneer is dat strekken gebeurd? Stonden ze eerst onder ander licht? Dichter op de lamp of verder weg?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #3
      Re: ik kan het probleem niet vinden...

      te dicht op de lamp met teveel wind erop is mijn mening

      Comment

      • led
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2010
        • 187

        #4
        Re: ik kan het probleem niet vinden...

        Heb dit gehad onder mijn ledbak maar toen was het de aarde die ik gebruikte. Cocos had ik toen. Welke gebruik jij?

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: ik kan het probleem niet vinden...

          Ik weed dat wel hoor, dat staat gewoon erg nat waardoor je je ijzeropname belemmerd en ook de stikstofopname. advies, niks doen, droger laten komen, de bevallen bladeren ken je als verloren beschouwen.

          Comment

          • wonderland
            Advanced Stoner
            • Dec 2012
            • 60

            #6
            Re: ik kan het probleem niet vinden...

            ze staan niet nat, het zijn diepe bakken en helemaal onderin is het vochtig. maar niet zwaar nat, de bakken voelen licht aan
            de cheese mist wat takjes (stekjes) dus vandaar dat die er zo uit ziet
            teveel licht kan? ik heb de lamp wat hoger gezet, en ik zal de ventilator ook op 12/12 zetten, en misschien niet meer laten draaien
            de afzuiger staat wel altijd aan dan, maar dat is nu wel nodig anders wordt het te heet
            ik zal ze voor de zekerheid nog wat meer laten opdrogen voordat ik ze water geef ook

            de lightmix is denk ik huismerk van de growshop, ik zie geen ander merk staan
            bedankt voor de reacties

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: ik kan het probleem niet vinden...

              Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien
              te dicht op de lamp met teveel wind erop is mijn mening
              U'r right baby
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • wonderland
                Advanced Stoner
                • Dec 2012
                • 60

                #8
                Re: ik kan het probleem niet vinden...

                het wordt steeds erger,
                de planten groeien ook niet, en de bloei is ook stil gaan staan :/

                de temperatuur is ondertussen wel wat aan de hoge kant (32 graden)
                maar dat kan het probleem niet zijn
                ik weet het even niet meer...
                Last edited by wonderland; 25 July 2013, 17:41.

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: ik kan het probleem niet vinden...

                  Dat is het probleem dan waarschijnlijk wel. Hitte zorgt voor flinke strek af en toe, en stilstand omdat de huidmonden sluiten (=geen fotosynthese meer, blad wordt dikker). Behalve in sativa's uit afrika en woestijngebieden, die worden wat compacter bij hoge temperaturen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • wonderland
                    Advanced Stoner
                    • Dec 2012
                    • 60

                    #10
                    Re: ik kan het probleem niet vinden...

                    maar ze verkleurden al lang voordat het zo warm werd,
                    de lampen hoger gehangen, de fan er niet meer overheen laten blazen, en ze flink op laten drogen..maar het verkleuren gaat gewoon door
                    dat ze het nu ook wat moeilijker hebben met de hitte geloof ik wel
                    maar wat oorspronkelijk het probleem was.....geen idee dus

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: ik kan het probleem niet vinden...

                      Na twee weken in lightmix mag je ook echt wel elke dag voeding gaan geven he..eigenlijk kan dat na een weekje al.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • wonderland
                        Advanced Stoner
                        • Dec 2012
                        • 60

                        #12
                        Re: ik kan het probleem niet vinden...

                        ik zal ze wat vaker voeding geven, ze hebben gisteren gehad, en 2 dagen daarvoor, maar elke dag dus....en kijken of er weer wat beweging in komt

                        Comment

                        • budha54
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 717

                          #13
                          Re: ik kan het probleem niet vinden...

                          Verto meter !!!! zijn nu al te koop voor 25 euro kun je al op simpele manier , en snel , voedings problemen uitsluiten !!!!

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: ik kan het probleem niet vinden...

                            Als je leert naar je plant te kijken heb je zo'n dure meter niet nodig


                            ! ! ! ! !
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...