Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ik kan het probleem niet vinden...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik kan het probleem niet vinden...

    Korting op 420shop
    cheese en BB, in de tent, onder led 12/12 sinds 2 weken
    in lightmix, voeding lijn van biobizz maar nog niet veel voeding gegeven omdat ze pas 2 weken in een verse lightmix staan
    ventilator en afzuiger draaien 24 uur p dag, temperatuur in tent schommelt tussen 26-28 graden
    Attached Files

    #2
    Re: ik kan het probleem niet vinden...

    lichtstress? Wanneer is dat strekken gebeurd? Stonden ze eerst onder ander licht? Dichter op de lamp of verder weg?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: ik kan het probleem niet vinden...

      te dicht op de lamp met teveel wind erop is mijn mening

      Comment


        #4
        Re: ik kan het probleem niet vinden...

        Heb dit gehad onder mijn ledbak maar toen was het de aarde die ik gebruikte. Cocos had ik toen. Welke gebruik jij?

        Comment


          #5
          Re: ik kan het probleem niet vinden...

          Ik weed dat wel hoor, dat staat gewoon erg nat waardoor je je ijzeropname belemmerd en ook de stikstofopname. advies, niks doen, droger laten komen, de bevallen bladeren ken je als verloren beschouwen.

          Comment


            #6
            Re: ik kan het probleem niet vinden...

            ze staan niet nat, het zijn diepe bakken en helemaal onderin is het vochtig. maar niet zwaar nat, de bakken voelen licht aan
            de cheese mist wat takjes (stekjes) dus vandaar dat die er zo uit ziet
            teveel licht kan? ik heb de lamp wat hoger gezet, en ik zal de ventilator ook op 12/12 zetten, en misschien niet meer laten draaien
            de afzuiger staat wel altijd aan dan, maar dat is nu wel nodig anders wordt het te heet
            ik zal ze voor de zekerheid nog wat meer laten opdrogen voordat ik ze water geef ook

            de lightmix is denk ik huismerk van de growshop, ik zie geen ander merk staan
            bedankt voor de reacties

            Comment


              #7
              Re: ik kan het probleem niet vinden...

              Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
              te dicht op de lamp met teveel wind erop is mijn mening
              U'r right baby
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: ik kan het probleem niet vinden...

                het wordt steeds erger,
                de planten groeien ook niet, en de bloei is ook stil gaan staan :/

                de temperatuur is ondertussen wel wat aan de hoge kant (32 graden)
                maar dat kan het probleem niet zijn
                ik weet het even niet meer...
                Last edited by wonderland; 25 July 2013, 17:41.

                Comment


                  #9
                  Re: ik kan het probleem niet vinden...

                  Dat is het probleem dan waarschijnlijk wel. Hitte zorgt voor flinke strek af en toe, en stilstand omdat de huidmonden sluiten (=geen fotosynthese meer, blad wordt dikker). Behalve in sativa's uit afrika en woestijngebieden, die worden wat compacter bij hoge temperaturen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: ik kan het probleem niet vinden...

                    maar ze verkleurden al lang voordat het zo warm werd,
                    de lampen hoger gehangen, de fan er niet meer overheen laten blazen, en ze flink op laten drogen..maar het verkleuren gaat gewoon door
                    dat ze het nu ook wat moeilijker hebben met de hitte geloof ik wel
                    maar wat oorspronkelijk het probleem was.....geen idee dus

                    Comment


                      #11
                      Re: ik kan het probleem niet vinden...

                      Na twee weken in lightmix mag je ook echt wel elke dag voeding gaan geven he..eigenlijk kan dat na een weekje al.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: ik kan het probleem niet vinden...

                        ik zal ze wat vaker voeding geven, ze hebben gisteren gehad, en 2 dagen daarvoor, maar elke dag dus....en kijken of er weer wat beweging in komt

                        Comment


                          #13
                          Re: ik kan het probleem niet vinden...

                          Verto meter !!!! zijn nu al te koop voor 25 euro kun je al op simpele manier , en snel , voedings problemen uitsluiten !!!!

                          Comment


                            #14
                            Re: ik kan het probleem niet vinden...

                            Als je leert naar je plant te kijken heb je zo'n dure meter niet nodig


                            ! ! ! ! !
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X