Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantjes worden Lime groen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantjes worden Lime groen.

    Korting op 420shop
    Last edited by Escargot; 20 July 2013, 12:19.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    #2
    Re: Plantjes worden Lime groen.

    Zonder info over de gebruikte potgrond, de grootte van de kuip, eventueel meer info over de leeftijd en naderhand bijgegeven voeding wordt het raden.... sommige planten worden nooit donkergroen, dat is iets wat zeker is.
    Heb je ook nog de kwestie van zoiets als wortelnijd wat weleens wordt aangehaald, zoveel factoren zou je kunnen bedenken. Maar denken zonder verdere info, laat ik nu ff over aan een paard, want die heeft een groter hoofd

    Comment


      #3
      Re: Plantjes worden Lime groen.

      Heb het oorspronlkelijke bericht een beetje aangepast.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #4
        Re: Plantjes worden Lime groen.

        Misschien staan ze te nat? Zonder foto durf ik het niet te zeggen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Plantjes worden Lime groen.

          Lime als in donker groen?
          Zou best is een N (stikstof) teveel/overschot kunnen zijn door de bat guano.
          Had ook eens teveel stikstof aan een plant gegeven deze is ook donkergroen geworden, daarbij had deze ook last van een kleine groei vertraging.

          En de ene plant is de andere niet, sommige planten krijgen soms eerder last van tekorten en/of overmatige voedingstoffen.

          Comment


            #6
            Re: Plantjes worden Lime groen.

            Nee met Lime groen bedoel ik een zeer licht groen over het algeheel (zie foto)
            Ik kan het niet uitleggen en misschien ben ik gewoon te kritisch,op de foto zie ik het verschil niet zo, ze hebben gewoon een licht groen gloed.
            Het neigt een beetje meer naar geel,duidelijk anders dan hun grotere zuster.


            Dit zij de achterblijvertjes

            Links.jpgLime.jpgRechts.jpgColor lime All.jpgMidden.jpg

            En dit is hun grote zuster die duidelijk Donkerder groen is

            Zuster.jpg

            Als ik nu gewoon gek ben zeg het me dan ook ff he, ik ben gewoon wat paniekerig van nature
            Als ik het nu zo op het scherm zie, lijkt mij alles normaal, in het echt is er een duidelijk kleurverschil.
            Last edited by Escargot; 20 July 2013, 15:57.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: Plantjes worden Lime groen.

              Op verzoek van de topicstarter is dit topic gesloten.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              Bezig...
              X