gaatjes in bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roel213
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 279

    #1

    gaatjes in bladeren

    Korting op 420shop
    hallo
    kan iemand me vertellen waar door dit komt
    me planten staan nu 4 dagen op 12/12 nu zie ik allemaal kleine gaatjes

    ik heb me planten al nagekeken maar ik zie geen ongedierte
    heb wel 1 klein rupsje gevonden en dood gemaakt
    P18-01-12_03.04[1].jpgP18-01-12_03.23.jpgP18-01-12_03.23[2].jpgP18-01-12_03.26.jpg

    graag advies
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #2
    Re: gaatjes in bladeren

    Dat komt doordat je de camera te dicht op het blad houdt. Dan kan de lens niet focussen op het onderwerp en dan krijg je de achtergrond scherp terwijl het blad zelf wazig is.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • roel213
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 279

      #3
      Re: gaatjes in bladeren

      ff wachten ik geloof dat het om de gaatjes gaat en niet om de scherpte van de foto's

      P18-01-12_04.01.jpgP18-01-12_04.01[1].jpgP18-01-12_04.03.jpg



      graag advies
      Last edited by roel213; 30 July 2013, 13:32.

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: gaatjes in bladeren

        Wantsen schade.

        Comment

        • Wietefras
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2013
          • 4374

          #5
          Re: gaatjes in bladeren

          Oorspronkelijk geplaatst door roel213
          ik geloof dat het om de gaatjes gaat en niet om de scherpte van de foto's
          LOL, geintje.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          • roel213
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 279

            #6
            Re: gaatjes in bladeren

            tanks vale

            ga ff Bayer Garden halen

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            zo heb van bayer garden natria insecten gehaald


            P18-01-12_06.11.jpg

            gelijk er op en onder gespoten na 1 week herhalen
            hopen dat het werkt

            thanks voor de snelle info

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: gaatjes in bladeren

              Niets doen werkt hier ook prima! Vaak zijn ze na een dag weer weg.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: gaatjes in bladeren

                Het ligt ook een beetje aan de soort wiet die je hebt.
                Ik heb buiten een rocksrider staan die elke dag(nacht) wordt geperforeerd.
                De Blueberry die er bijna tegenaan staat heeft niets.
                Wantsen zijn dus best kieskeurig

                Buiten hou je ze moeilijk weg denk ik.
                Als het hier te erg wordt, verplaats ik de plant een paar meter, dat helpt meestal wel een tijdje.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #9
                  Re: gaatjes in bladeren

                  ik heb hetzelfde... 2 van de 12 worden aangevreten en de rest blijven ze nagenoeg vanaf...
                  lijkt wel of ze de ene soort lekker vinden en de rest niet

                  Comment

                  • HOMMEL
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 229

                    #10
                    Re: gaatjes in bladeren

                    Oorspronkelijk geplaatst door roel213
                    hallo
                    heb wel 1 klein rupsje gevonden en dood gemaakt
                    gewoon bij de buur gooien.
                    Leren = Experimenteren

                    Comment

                    • roel213
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 279

                      #11
                      Re: gaatjes in bladeren

                      hallo ik heb de boos doener te pakken en dood gemaakt


                      ik kreeg een tip man een maat van me
                      moest in de buurt van mijn dames citroen planten zetten
                      dan komen die wat wantsen niet op mijn planten
                      P12-08-13_14.06[2].jpgP12-08-13_14.06.jpgP12-08-13_14.06[1].jpg

                      tot mijn verbazing had hij gelijk

                      ga mijn planten nog wel 1 keer inspuiten voor de zekerheid

                      dit is meschien ook een tip voor mijn mede growers

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: gaatjes in bladeren

                        Je hebt je planten dus ingespoten, daardoor blijven wantsen weg. Nu citroen erbij gezet, nu blijven ze nog steeds weg (door het inspuiten?). Dus nu ga je ze nog maar een keer inspuiten?

                        Rare redenatie vind ik dat!

                        Ik heb steeds maar enkele gaatjes, maar ik vind 't wel leuk eigenlijk. Een beetje leven in de brouwerij zorgt voor vitale planten en kan zelfs bijdragen aan de smaak door biologische veranderingen. In totaal, qua oppervlak, is er nog niet één compleet blad verloren gegaan. Dus weinig reden tot paniek. Ik doe er nog steeds niets aan, en de wantsen blijven gewoon weg. Hier en daar een gaatje vind ik geen reden om met chemicaliën of mogelijk giftige bio-middeltjes te gaan spuiten.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • roel213
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 279

                          #13
                          Re: gaatjes in bladeren

                          ik heb een week geleden ingespoten idd
                          moest ik na 1 week herhalen DAT IS NU

                          die citroen planten was een experiment
                          en als ze nu daar gaan eten in plaats van mijn dames
                          is toch mooi meegenomen.

                          maak je niet druk he ontspan
                          Last edited by roel213; 12 August 2013, 16:29.

                          Comment

                          Bezig...