Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lichte verkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lichte verkleuring

    Korting op 420shop
    2013-09-12 19.40.06-1.jpg
    Deze dame heeft een lichte verkleuring. Wat kan dat zijn? Ze staat buiten, in een speciekuip.
    Is het overbemesting? Te nat? Tekort aan iets?

    Ik heb al her en der gekeken, maar ik kom deze bladafwijking nergens anders tegen.

    #2
    Re: Lichte verkleuring

    hoi gozer

    geef je voeding ?
    zo ja welke
    welke aarde gebruik je
    die specie kuipen heb je er gaten in gemaakt ??

    maak ff van de gehele plant een foto

    gr su6

    Comment


      #3
      Re: Lichte verkleuring

      Gooi je oude peuken in die kuip? Rook je tabak? Ziet er een beetje uit als TMV namelijk.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Lichte verkleuring

        kan ook komen doordat de bloei nu echt erin schiet
        binnekort trekt dat vanzelf weg,mits je het goed doet.
        geef je al bloeivoeding?

        gr staff

        Comment


          #5
          Re: Lichte verkleuring

          @Roel213
          Ja, specikuipen hebben gaten en onderin liggen hydrokorrels (klei). Door de potgrond is bloedmeel en biologisch moestuinmest gemengd, als ook cocos voor de luchtigheid.
          Ze hebben nog een keer extra bloedmeel gekregen en een paar dagen terug heb ik ze een langdurig werkend bloeimest gegeven, 9-14-19 MiracleGrow
          De hele plant: 2013-09-14 10.19.29.jpg
          Het gaat om de linker. De een is een Shark Attack, de ander een Original Berry. Helaas geen idee wie wie is....
          Plantjes zijn eind juni gezaaid en staan sinds 2e week juli buiten. Best hoge planten voor die korte tijd, zijn nu zo'n 120 cm hoog.

          @LR2: Nee hoor, er wordt hier niet gerookt, laat staan peuken in de bakken gegooid.
          Maar wat ik van TMV aan afbeeldingen gevonden heb, zit daar toch meer verschrompeling bij.

          @staff: Ik hoop dat dat het is.

          Al met al zit er nog een hoop groei in de planten.
          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X