Problemen op middenbladen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • badhuman
    Stoner
    Member
    • Aug 2013
    • 20

    #1

    Problemen op middenbladen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Bij m'n plantje zijn sinds 2 dagen de eerste buds verschenen, na een week op 12/12 licht te staan.

    Toch zijn er op de grootste bladen problemen die steeds een beetje erger worden.

    Als ik eens rondkijk op internet denk ik aan een kalium tekort, kan dat kloppen?

    En wat doe ik hier best aan?

    IMG_20131205_193530.jpgIMG_20131205_193523.jpgIMG_20131205_193418.jpgIMG_20131205_193555.jpgIMG_20131205_193348.jpg


    Alvast bedankt!

    BadH
  • West2010
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 418

    #2
    Re: Problemen op middenbladen

    Kun je geen betere foto maken en een beetje meer info, wat voor voeding, ph, wat voor medium enz. evt min./max. temperaturen

    Comment

    • badhuman
      Stoner
      Member
      • Aug 2013
      • 20

      #3
      Re: Problemen op middenbladen

      Ze zitten in gewone aarde. De PH is 6,2.
      Tot voor kort kregen ze De HESI groeivoeding, aangevult met Supervit, Wortelcomplex en Powerzyme. Sinds vandaag De bloeivoeding.
      Min temp:18, max temp: 27

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Problemen op middenbladen

        Als je je aan het Hesi schema houdt kun je geen tekorten krijgen.

        Gewone aarde is wel een minpunt. Wat voor aarde precies ?
        Die schade is al oud, is minstens al een week aan de gang, waarschijnlijk langer.
        Hebben ze afgelopen weken een paar keer te nat gestaan ?
        Hoe geef je water ? Hoeveel ?
        Blad staat ook een beetje bol, nog een teken van teveel water ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • badhuman
          Stoner
          Member
          • Aug 2013
          • 20

          #5
          Re: Problemen op middenbladen

          Ja ze staan in gewone potgrond.
          Ze hebben een week te nat gestaan doordat ik geflusht had, wat ik beter niet gedaan had denk ik.

          Kan de schade daarvan zijn?

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Re: Problemen op middenbladen

            Ja daar kan de schade van zijn.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • West2010
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 418

              #7
              Re: Problemen op middenbladen

              flushen moet je op aarde eigenlijk niet doen!
              Dat is meer voor hydro of coco's.
              Je moet proberen te voorkomen dat je plant nat komt te staan.
              Vochtig is goed, anders is misschien een tensio meter een idee.
              Daar mee kun je precies zien hoe vochtig het nog is onderin de pot

              Comment

              Bezig...