Probleempje met aantal bladeren.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Roodjood
    Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 22

    #1

    Probleempje met aantal bladeren.

    Korting op 420shop
    Ik merk op meerdere bladeren een probleempje op , zie bijgevoegde foto. Iemand enig idee wat dit is , en wat ik er tegen kan doen? Het begint met gele/bruinachtige vlekjes en het vreet langzaam aan weg. Ook veel kleine gaatjes.

    bvd.
    Attached Files
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #2
    Re: Probleempje met aantal bladeren.

    Maak even foto's van het geheel en geef wat meer informatie over jouw kweek.

    Foto's maak je van de plant van boven zijkant en van de steel+aarde.
    Ook maak je een foto van het geheel pot plant en lamp in een shot.

    Dit alles geeft een goed beeld.

    Als je dan wacht op antwoord, neem dan gelijk even de tijd om je voor te stellen.

    Succes
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Probleempje met aantal bladeren.

      Het enige probleem dat ik zie is dat je groene blaadjes plukt

      Vaak is het de PH die niet goed zit als je blad begint te vervormen. Maar kan ook aan te harde ventilatie liggen. Zonder info kunnen we de vinger niet op de zere plek leggen helaas.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...