Onderkant Paars

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • royalcheese1grow
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 672

    #1

    Onderkant Paars

    Korting op 420shop
    Medekwekers,
    ik heb een 'probleem'? met mijn pas geplante plantjes,
    Bij sommige begint de onderkant een lichte paarse schijn te krijgen ik weet het niet juist,
    ik kwam al tegen bij sommige zit het in de genen maar dan toch nog niet zo vroeg of wel ?
    Kunnen jullie mij zeggen wat dit is/zou kunnen zijn, alvast bedankt
    DSC_0753.jpgScreenshot_2014-02-16-20-41-27.jpg
    Last edited by royalcheese1grow; 16 February 2014, 19:45.
  • mediwiet
    Wicked Stoner
    • Aug 2013
    • 278

    #2
    Re: Onderkant Paars

    hallo wat is je nacht temp als ik vragen mag ?

    groeten

    Comment

    • royalcheese1grow
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 672

      #3
      Re: Onderkant Paars

      Rond de 23 , 24 en max rond de 25 met de lamp aan,
      Had de afzuiging nog niet in werking maar vanaf nu wel,
      Zou dit kunnen doorwille van gebruik van luchtbevochtiger zonder afzuiging?
      Last edited by royalcheese1grow; 16 February 2014, 20:48.

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Onderkant Paars

        ik zou zeggen van niet !!

        reden : ik zet de mijne in een propegator lv 100 procent geen afzuiging
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #5
          Re: Onderkant Paars

          Even afwachten nog.
          Is me momenteel niet zo duidelijk.

          Plaats binnen enkele dagen nog wat foto's en hou ons op de hoogte.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: Onderkant Paars

            Toch bedankt dat jullie meedenken,
            Heb al zitten zoeken maar vind nergens nog niets,
            toch niet als ze zo klein zijn, hou het in t oog,
            En ik zal ook jullie op de hoogte houden.

            Comment

            • royalcheese1grow
              Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 672

              #7
              Re: Onderkant Paars

              Hey kwekers,
              Voor degene die dit volgen het volgende:
              Sommige hebben nog altijd hun paarse onderkant,
              Maar bij de nieuwe bladeren komt het nog niet terug,
              En ik hoop dat dat zo blijft maar hou jullie nog op de hoogte .
              Momenteel staat de luchtbevochtiger terug op, samen MET afzuiging en dit gaat beter.
              Mvg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Comment

              • JacktheBass
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2013
                • 780

                #8
                Re: Onderkant Paars

                Gokje: is dat bij de haze berry's?

                denk dat ik de eerste week ook iets gelijkaardigs zag bij de mijne, maar dacht toen aan de blueberry achtergrond van de HB (kan dit?) en heb er niet echt naar omgezien. Bij de volgende bladeren kwam het ook niet meer terug...

                Nu heb ik een andere HB getopt twee dagen nadat ik die van pll naar hps had gezet, en toen zat er bij die nieuwe scheuten ook weer rood in het blad... (ofwel is dit stress, door de overgang van lamp?) mss later es een deftige foto proberen te posten hiervan...

                Wat ik wil zeggen is, mss zit het in de haze berry en hoef je je geen zorgen te maken...
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                Comment

                • royalcheese1grow
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2013
                  • 672

                  #9
                  Re: Onderkant Paars

                  Inderdaad jack het was bij de haze berry maar eveneens bij de kali dog,
                  alleen de silverhaze haze had dit niet maar deze was toen ook maar net boven dus misschien daarmee,
                  Ik dacht eerst ook dat het in de genetica zat, maar omdat het bij de nieuwe bladjes niet terug kwam denk ik dat het door stress komt, of van mijn luchtvochtigheid zonder afzuiging en waarschijnlijk te weinig luchtcirculatie maar ik ben nog niet ver genoeg in het kweken om dit met zekerheid te zeggen daarom dat ik het hier post
                  momenteel zie ik het niet terugkomen, of verergeren dus we hopen op het beste!

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Onderkant Paars

                    Kan heel goed zijn, die genetische aanleg. Vaak is het een probleem in P of N voeding. Sommige blueberry's hebben ontzettende paarkleuring, anderen weer helemaal niet.
                    Sommige planten krijgen ook van nature rode stelen (vooral Sativa's) terwijl dat bij hybrides op een tekort kan duiden.

                    Soms ook door:
                    Veel verrood licht (bloeilampen, met name TL en spaarlampen)
                    Lage temperaturen

                    In dit geval, zou ik me absoluut geen zorgen maken. Trekt vanzelf bij.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • royalcheese1grow
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 672

                      #11
                      Re: Onderkant Paars

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                      Kan heel goed zijn, die genetische aanleg. Vaak is het een probleem in P of N voeding. Sommige blueberry's hebben ontzettende paarkleuring, anderen weer helemaal niet.
                      Sommige planten krijgen ook van nature rode stelen (vooral Sativa's) terwijl dat bij hybrides op een tekort kan duiden.

                      Soms ook door:
                      Veel verrood licht (bloeilampen, met name TL en spaarlampen)
                      Lage temperaturen

                      In dit geval, zou ik me absoluut geen zorgen maken. Trekt vanzelf bij.
                      Zag dit ook in mijn Og kush na het flushen zag 1/5 paars terwijl de andere gewoon geel trokken en wat groener bleven.
                      Staan wel onder een tl armatuur van 2x55w.
                      Maar inderdaad momenteel is het stabiel en maar ik me geen zorgen,
                      Post seffens een foto in het echte kweekverslag van hoe ze er nu bijstaan.

                      Comment

                      Bezig...