Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

    Korting op 420shop
    IMG_1561.jpgIMG_1562.jpgIMG_1560.jpgIMG_1558.jpg

    #2
    Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

    Dit gaat helemaal goed hoor.

    Die kreukel in de eerste blaadjes komt regelmatig voor, maak je geen zorgen

    Comment


      #3
      Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

      all right nice om te horen!! thx for the quik reaction grtzzz )

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Dan krijgen ze vanaf morgen weer wortelstimulator was namelijk gestopt met dat te geven aangezien ik dacht dat het daaraan lag... Van mijn 9 zaailingen hebben er namelijk 7 deze krullen... had er nooit van gehoord grtzgrtz

      Comment


        #4
        Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

        Ik heb dat met mijn zaailingen eigenlijk bijna altijd wel. Ben ook wel benieuwd of er wat aan te doen is, maar heb er ook nooit een probleem door gehad. Op een gegeven moment houdt dat op en zijn de bladeren weer normaal.

        Zaailing die ik nu heb staan heeft het zelf bij het tweede bladpaar ook nog. Lijkt net een krop sla met die verfrommelde blaadjes

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

          Ik heb nog wel wijsheid: koop effe windows 7. Haha!
          hier ook weleens van die bladeren, vooral bij hoge bodemtemperatuur buiten. Trekt vanzelf bij.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

            Hahah what a wisdom ! Bedankt voor het reageren en vooral voor het gerust stellen! Grtzz

            Comment


              #7
              Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

              Ik zie dat meestal als er teveel voeding in de aarde zit.
              Ene plantje kan er beter tegen dan de andere.
              Komt goed.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

                Ik heb het idee dat het er meer mee te maken heeft dat de bladeren op de grond hangen. Ook met zaaigrond doen ze dat dan.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

                  Zaaigrond heeft ook een EC, lees de achterkant van de zak maar.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

                    wat bedoel je met dat de bladeren op de grond hangen? Dat deze dicht bij de aarde zijn? Btw, bij het verpotten mag je de lady's toch tot aan lobblaadje in de aarde steken he? Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

                      @QnQ, Tsja zo bekeken heeft alles heeft een EC inderdaad Het ging om een "te hoge" EC. Zaaigrond heeft een EC van 0.2 ofzo. Als dat al "te hoog" is.

                      Maar goed, je gooit er ook kraanwater bij en dat kan ook een hoop zouten toevoegen aan de bodem. Bij mij heeft dat een EC van 0,7. Wellicht te hoog voor de zaailingen.

                      @StirItUp, Precies. Ik zag de blaadjes van mijn plant knakken precies op het punt waar het blad de grond raakt. Kan ook verbeelding zijn hoor Jouw plant staat vrij hoog op haar steeltje en heeft bijvoorbeeld ook zo'n knak op 1/3 van de blad tip.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Krullende verschrompelde bladeren, teveel voeding, te warm?

                        Okeej ik ben mee

                        Comment

                        Bezig...
                        X