Hangende / verkleurende bladeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hellraiser666
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 8

    #16
    Re: Hangende / verkleurende bladeren

    Hallo allemaal, ik ben nu met mijn eerste binnenkweek begonnen nadat ik al enkele jaren alleen buiten heb gekweekt en daarbij ook wel kippenmest heb gebruikt plus cana groeimiddel die ik nu trouwens ook gebruik.
    Ik heb buiten een flink vat staan waarin ik eerst een paar scheppen kippenmest heb gedaan en die inmiddels met regenwater is gevuld.
    Mijn vraag is eigenlijk is regenwater geschikt voor de binnen kweek en is het goed dat die mest daarin verwerkt zit?

    Met vriendelijk groeten.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Hangende / verkleurende bladeren

      Kippenmest gebruik je als je in de tuin kweekt. Voor een binnenkweek is het moeilijk te doseren.

      Bij een buitenkweek, of guerillakweekje doe je 1 kopje gedroogde kippenmest per plantgat.
      2 Maanden later ga je op die plek je plant zetten.

      Zoals jij het doet, een paar scheppen mest in een ton water gooien gaat niet werken.

      't Is mooi weer, dus kun je fijn die ton leeggooien en schoonmaken.

      --anyhow..beter maak je een eigen topicje aan bij beginners ofzo, en dan ga je in dat topic alle vragen stellen die bij je opkomen--
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • hellraiser666
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Mar 2014
        • 8

        #18
        Re: Hangende / verkleurende bladeren

        Ok dank je wel voor de goede raad en zal zo direct die ton leeg gooien en schoonmaken, had die ton trouwens alleen maar met mest erin omdat ik het even kwijt moest maar hij was intussen vol geregend en vroeg mezelf af of het nog bruikbaar zou zijn.
        Nogmaals bedankt.

        P.s. Ik zal volgende keer idd zelf even een topic maken.

        Comment

        Bezig...