Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hangende / verkleurende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hangende / verkleurende bladeren

    Hallo allemaal, ik ben nu met mijn eerste binnenkweek begonnen nadat ik al enkele jaren alleen buiten heb gekweekt en daarbij ook wel kippenmest heb gebruikt plus cana groeimiddel die ik nu trouwens ook gebruik.
    Ik heb buiten een flink vat staan waarin ik eerst een paar scheppen kippenmest heb gedaan en die inmiddels met regenwater is gevuld.
    Mijn vraag is eigenlijk is regenwater geschikt voor de binnen kweek en is het goed dat die mest daarin verwerkt zit?

    Met vriendelijk groeten.

    Comment


      #17
      Re: Hangende / verkleurende bladeren

      Kippenmest gebruik je als je in de tuin kweekt. Voor een binnenkweek is het moeilijk te doseren.

      Bij een buitenkweek, of guerillakweekje doe je 1 kopje gedroogde kippenmest per plantgat.
      2 Maanden later ga je op die plek je plant zetten.

      Zoals jij het doet, een paar scheppen mest in een ton water gooien gaat niet werken.

      't Is mooi weer, dus kun je fijn die ton leeggooien en schoonmaken.

      --anyhow..beter maak je een eigen topicje aan bij beginners ofzo, en dan ga je in dat topic alle vragen stellen die bij je opkomen--
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Hangende / verkleurende bladeren

        Ok dank je wel voor de goede raad en zal zo direct die ton leeg gooien en schoonmaken, had die ton trouwens alleen maar met mest erin omdat ik het even kwijt moest maar hij was intussen vol geregend en vroeg mezelf af of het nog bruikbaar zou zijn.
        Nogmaals bedankt.

        P.s. Ik zal volgende keer idd zelf even een topic maken.

        Comment

        Bezig...
        X