Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mali
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2014
    • 4

    #1

    Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb gister een dark devil stekje gekregen en meteen in cloon poeder gedaan en in rockwool enz.
    en toen kwam het water me vriend zij doe ongeveer 250ml boor je stek. Ik deed dat maar na ren halve seconden ging het water aan de onderkant eruit dus ik denk ik doe voor de zekerheid er een halve liter bij.
    daarna heb ik heb hem in de setup gezet en de volgende morgen zijn de blaadjes heel slap en vochtig. Ik heb haar te veel water gegeven. Nu sla ik een dag water geven over. Is dit slim? Wat nu?
    alvast bedank Gr. Mali
    Attached Files
    Met een lekker pafje op zijn tijd...raak je de weg soms even kwijt.
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #2
    Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

    Cool ik nog nooit een roodblad gezien van een wietplant!! Het lijkt wel herfst bij jouw!!

    slap hangen is in dit geval volgens mijn echt water( vocht) te kort?
    PROPAGATOR
    Heeft de stek al wortels? Zo niet dan moet je dit stekje heel snel in een kweekkastje (PROPAGATOR) om een hoge luchtvochtigheid te krijgen.

    succes.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

      Weet je zeker dat dit een wietplant is? en een stekje van een autoflower is niet echt te doen.

      Verder moet een ongewortelt stekje wel in een propagator zoals mzz zegt
      Last edited by Cookaap; 18 March 2014, 14:42.

      Comment

      • berry ryder
        Special member
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2012
        • 2666

        #4
        Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

        Dark devil auto. Gaat hij het overleven?
        Uuhh nee.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

          Als dat wiet is, dan vreet ik mijn moeder op. Dit is japanese maple, ik ken de NL'se naam niet.
          Autoflowers zijn niet te stekken trouwens.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Bongool
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 412

            #6
            Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

            Acer lijkt het. Heb ik hier een afdak van vol hangen !

            Veel succes met daar wat van te oogsten.

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

              Wat het ook is, het is geen wiet, dat is zeker. Wel mooie kleuren, zal het goed doen als sierplant hoor!
              Ik denk dat ik de échte dark devil eens ga proberen, lijkt me wel een leuk soortje!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • Morgen Zonder Zorgen
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 1133

                #8
                Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

                Ja inderdaad zo'n japanse esdoorn daar lijkt het verdraai veel op!!
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment

                • orgasmatron
                  Chronic Stoner
                  • Jun 2010
                  • 177

                  #9
                  Re: Dark devil auto. Gaat hij het overleven?

                  Heb zelf dark devils gehad, maar dan uit een zaadje.
                  Denk niet eens dat dit wiet is eigenlijk.
                  En als het wel een echt wietstekje zou zijn, zou de kans dat ze overleeft zéééér klein zijn en als ze het wel overleeft zal het wss een herma worden.

                  Stekken nemen van autoflowers is bijna niet mogelijk en gefemeniseerde genetica zijn gevoeliger voor stress en ziektes.
                  Gooi dit weg, ga fatsoenlijk zaad of stekken halen, lees je hier een beetje in en ga dan aan de slag.Aan zo'n rommel moet je, je tijd niet verdoen.

                  Comment

                  Bezig...