Goeiedag stoners ik vroeg me af wat deze stippen op me planten zijn en of het kwaad kan / wat kan ik er tegen doen
Stippen op me blad
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Comment
-
-
Re: Stippen op me blad
Als je een vergrootglas nodig hebt om het te zien, dan kan het nooit heel erg zijn. Niks aan de hand! Pas als het halve blad kapot gaat, dan mag je zorgelijk worden.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Stippen op me blad
53vz.jpg
Je zit hier niet op geenstijl.
Je opent een topic met bladproblemen in het verkeerde deel van het forum, geeft totaal geen informatie en verwacht binnen een paar uur de oplossing...tja
Kijk of het beweegt. Zie je beestjes ?
Zo ja, surf naar de Helpdesk op JD en vergelijk je beestjes met foto's daar ?Last edited by QnQ; 21 June 2014, 19:17.Comment
-
Re: Stippen op me blad
Nee man zit geen beestjes op. Ik vind het gewoon vaag want het zit er normaal niet op .vandaar iemand nog suggesties?Comment
-
Re: Stippen op me blad
Google op zwarte stippen op wietblad, klik op afbeeldingen en zoek een plaatje
wat het meest op jouw probleem lijkt, ik dacht de foto in dit topic
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...p-mijn-planten Oh, is ook op dit forum.
Is dit het niet, dan kijk je naar andere plaatjes wat op je probleem lijkt.
Volgens mij heb je gevalletje GMZ , dat heb ik in begin van kweek onbewust ook gehad totdat ik wist dat er eenvoudig is om hier af te komen en wat ik hiervoor
moest doen
Comment
-
Re: Stippen op me blad
zou je mischien uit willen leggen hoe je dervanaf kwam ?. Dus jij had zelf ook deze stippen op je blad?Google op zwarte stippen op wietblad, klik op afbeeldingen en zoek een plaatje
wat het meest op jouw probleem lijkt, ik dacht de foto in dit topic
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...p-mijn-planten Oh, is ook op dit forum.
Is dit het niet, dan kijk je naar andere plaatjes wat op je probleem lijkt.
Volgens mij heb je gevalletje GMZ , dat heb ik in begin van kweek onbewust ook gehad totdat ik wist dat er eenvoudig is om hier af te komen en wat ik hiervoor
moest doen
Comment
-
Gele vlekken & verbrande puntjes.
Goeiedag. Ik heb zojuist 4 U.K Cheese plantjes en een strawberry candy kush die last hebt van gele vlekken en verbrande blaadjes die ook beetje oprollen.
Hier enkele foto's .
IMG_3665.jpgIMG_1491.jpgIMG_5111.jpgIMG_6219.jpgIMG_8502.jpgIMG_9059.jpg
Tis erg zonde want ik wil dat ze groot worden hehe
Iemand enig idee en wat ik er aan kan doen?
Thanks!Comment
-
Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.
Te nat te nat te nat. En de pot niet helemaal vol. Verklaart alles! Geef ze de ruimte (flinke potten) en pas water wanneer dat nodig is. Je bent ze nu aan het verdrinken namelijk. Dan schieten ze straks als een speer!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.
De 3rde foto en 4 de staan in 35liter potten.
Maar het is dus geen ziekte / schimmel / ongedierte of magnesium of dergelijke tekort?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Mischien calcium tekort?Comment
-
Re: Stippen op me blad
Tis niet met een vergrootglas bekeken
zag het van een meter al.. Begint nu wat erger te worden. heb meer fotos in me andere topic
Hoop dat iemand een antwoord erop hebt. Ze hebben overig wel paar dagen geleden iets teveel voeding gekregen maar geef ze nu ook alleen maar water. iemand enig idee?Comment
-
Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.
Geen ziekte. Misschien wortelschimmel - door te nat. Geen ongedierte. En aangezien de planten nog jong zijn, ga ik ook niet uit van een tekort. Dat komt vaak pas als ze twee keer zo groot zijn. Een beetje potgrond heeft voldoende voeding voor 6-8 weken. En zo oud zijn deze plantjes nog niet, of wel? Dan kun je een tekort ook uitsluiten. Gewoon te natte aarde. Dus effe een paar dagen geen water geven.
Beschadigd blad zal trouwens niet meer normaal worden, maar door even rustig aan te doen met water, voorkom je verdere problemen. En vul die potten effe tot de rand joh
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: Gele vlekken & verbrande puntjes.
Toppetje! met zulk antwoord win ik goudGeen ziekte. Misschien wortelschimmel - door te nat. Geen ongedierte. En aangezien de planten nog jong zijn, ga ik ook niet uit van een tekort. Dat komt vaak pas als ze twee keer zo groot zijn. Een beetje potgrond heeft voldoende voeding voor 6-8 weken. En zo oud zijn deze plantjes nog niet, of wel? Dan kun je een tekort ook uitsluiten. Gewoon te natte aarde. Dus effe een paar dagen geen water geven.
Beschadigd blad zal trouwens niet meer normaal worden, maar door even rustig aan te doen met water, voorkom je verdere problemen. En vul die potten effe tot de rand joh
ze zijn 2weken en 3 dagen ong. ik zal ze een paar dagen geen water geven want ik was van plan ze morgen te overpotten naar 35liter potten. moet ik daar dan ook water bijdoen als ik ze overgepot heb of alsnog 2-3 dagen wachten?
Thanks LR2Comment








Comment