morge allemaal ik heb sinds een paar dagen rood/paars blad in me wiet plant die in de afbloei staat wat is hier de oorzaak van?DSC_0053.jpgDSC_0054.jpg en bij me caramelo's die ook in de volle bloei staan krijg ik wat lichtgroen /geelachtige problemen en die heb ik vanmorgen tydens het water geven wat extra kalkkorrels gegeven
blad word rood/paars
Collapse
X
-
Re: blad word rood/paars
Veel P en K in de voeding kan ook datsoort effecten hebben. Maar die pigmenten zijn bewezen anti-schimmel, dus ergens is het ook wel goed voor de plant. Daarnaast vangt dat blad een ander spectrum, omdat het misschien nodig is. Ik heb er hier ook weleens last van rond de bloei. Vind het wel leuk eigenlijk!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
-
Re: blad word rood/paars
ik heb het ook gehad met mijn Amnesia's, heb er verder geen aandacht aan besteedt, planten kunnen zelf heel veel, je moet ze ook niet teveel vertroetelen. Uiteindelijk heb ik mooie toppen kunnen oogsten.Comment







Comment