Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pjot5689
    Advanced Stoner
    Member
    • Sep 2014
    • 67

    #1

    Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    zoals sommige al hebben gezien ben ik mijn eigen kweek gestart.
    Met 4 keer cheese van vision.
    Alles gaat naar behoren, alleen heb ik nog niet de nodige ervaring om bij alle problemen te herkennen.
    hier onder een foto van een van de 4 waarvan het blad zich wat anders ontwikkeld. Deze bladeren zijn op jet breedste punt 15mm en de andere zijn 20mm in doorsnede. Is dit uitdroging, te nat of gewoon de plant zelf? Ik heb een actieve inlaat die komt uit achter de ventilator dit brengt de temp op 26 nacht 28 overdag 22 lamp uit, en die laat de plantjes zachtjes bewegen.
    ze staan wel een beetje in de luchtstroom omdat de lamp 30 cm van mijn plantjes af hangt en daar tussen zit natuurlijk de luchtstroom.

    Alvast bedankt!!!!
    Attached Files
    Last edited by pjot5689; 3 October 2014, 13:02.
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

    Ik zie niets verkeerds.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #3
      Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

      Ik wel, een zonnebank hps foto die de meeste problemen wegstopt!

      Comment

      • pjot5689
        Advanced Stoner
        Member
        • Sep 2014
        • 67

        #4
        Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

        Sorry kan er niks aan doen.

        Comment

        • BuTTonBaSHer
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 238

          #5
          Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

          Lamp uitzetten, foto maken, lamp weer aan.

          Maar die eerst bladeren moet je je niet druk om gaan zitten maken hoor.

          Comment

          • psychedelic1988
            Retired
            • Oct 2012
            • 2796

            #6
            Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

            hps lampen moet je niet ff uitzetten en weer aan zetten dan blaas je de bol op. Minimaal 15 minuten wachten is aangerade maar persoonlijk wacht ik tot hij afgekoeld is.

            Nu ff af op je vraag het enigste wat mij opvalt is dat sommige randje iets omhoog staan?
            Dit zal waarschijnlijk met warmte te maken hebben maar weet het niet ckr

            Comment

            • pjot5689
              Advanced Stoner
              Member
              • Sep 2014
              • 67

              #7
              Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

              Thanks voor de reacties,


              Tot zo ver ziet er nu alles goed uit. Het was inderdaad even warm geweest door uitval van een ventilator.
              nu staan ze er goed bij.
              op de foto staan ze vandaag 6 dagen nadat de boven de grond zijn gekomen.
              Attached Files

              Comment

              • BuTTonBaSHer
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 238

                #8
                Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                Hmm dat van die lamp uit en weer aan wist ik ook niet. Al vrij vaak gedaan, lamp werkt nog steeds prima. Toch maar is een reserve aanschaffen dan voor als die explodeert.

                Comment

                • pjot5689
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Sep 2014
                  • 67

                  #9
                  Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                  Een paar foto's met de lamp uit.


                  image.jpgimage.jpgimage.jpg

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                    Nette korte nodes, droge grond, helemaal prima. Ik kan niets zien waar ik me zorgen om zou maken.
                    Begin lekker een kweekverslagje joh!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • pjot5689
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Sep 2014
                      • 67

                      #11
                      Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                      Nette korte nodes, droge grond, helemaal prima. Ik kan niets zien waar ik me zorgen om zou maken.
                      Begin lekker een kweekverslagje joh!

                      Misschien vind je het leuk om me te volgen? Het is nog aardig stil op mijn verslag.
                      ik weet ook niet hoe ik er voor zorg dat er een linkje onder mijn reacties komt te staan wat ik bij velen zie.
                      dus dan maar even zo ��:https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...cheese-vission

                      Comment

                      • pjot5689
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Sep 2014
                        • 67

                        #12
                        Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                        Hallo iedereen.

                        Nieuwe probleem
                        !!!!
                        Ik heb 4 cheese vision staan onder 250w.
                        ze staan nu 22 dagen waarvan 7 12/12.


                        alle 4 krijgen ze het zelfde ik heb de gehele voedingslijn van biogreen 2x pw 2 geef ik ze voeding.2 staan er prima bij en 2 niet en blijven achter. Ze hebben alle 4 de zelfde behandeling gekregen ! Ph 5,8 ec is nu volgens schema 1,1 ec. Zie foto's voor het verschil.

                        Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
                        Attached Files

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #13
                          Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                          Lijkt of er twee natter gestaan hebben. Als er twee iets achter blijven (minder verdampen) en je geeft ze allemaal het zelfde dan staan er 2 natter.

                          Comment

                          • pjot5689
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Sep 2014
                            • 67

                            #14
                            Re: Scherpe puntjes zorgen/geen zorgen ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                            Lijkt of er twee natter gestaan hebben. Als er twee iets achter blijven (minder verdampen) en je geeft ze allemaal het zelfde dan staan er 2 natter.

                            Ik heb het probleem reeds gevonden. Verkeerde ph. Gaf 5.8

                            Comment

                            Bezig...