Eerste kweek s.o.s

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Satansmom
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Nov 2014
    • 13

    #1

    Eerste kweek s.o.s

    Korting op 420shop
    Hallo mensen van dit leerzame forum! Ik ben pas begonnen aan mn eerste kweekje 2 x pp.
    Het ging de eerste dagen wel goed,heb een soort klein kasje gemaakt. Maar ze beginnen nu slap te hangen.sproei de bladeren en de grond is vochtig. Het is rond de 21 graden.ik gebruik nu 1 tornado 1300 spaarlamp en heb daarnaast nog 2 x tornado en een tl lamp v 10. 000 lumen. Wat moet ik doen? Of beter wat doe ik fout!
    Last edited by Satansmom; 8 November 2014, 01:05.
  • weibei
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 302

    #2
    Re: Eerste kweek s.o.s

    Laat je die aarde soms drogen ook? Water sproeien hoeft niet echt

    Comment

    • Satansmom
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Nov 2014
      • 13

      #3
      Re: Eerste kweek s.o.s

      Heb ze gister een klein beetje water gegeven,staan een week nu.

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Eerste kweek s.o.s

        vraag 1: hoeveel uur krijgen ze licht
        vraag 2: hoe kom je aan die dingen
        vraag 3: heb je gezien dat ze bloei vertonen
        vraag 4: waarom heb je ze uit het kasje gehaald
        vraag 5: heb je wel enige informatie gelezen over hoe GOED te werk te gaan vòòr dat je begon

        antwoord op je vraag kan ik niet geven gezien je informatie zeer mager is!!!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • Matsy80
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 616

          #5
          Re: Eerste kweek s.o.s

          Ik heb hier nog een vraagje hierop.

          1ste. hoeveel watt is u lamp.
          2de . Waar groei jij die? Is het een gewone kartonen doos?

          Ik zie denk. teveel water. Jonge plantjes hebben niet alle dagen water nodig. Jonge plantjes mag je best wachten tot je ziet dat ze achter water vragen en dan weet je om de hoeveel dagen je water moet geven. Easy toch!
          Die lamp is niet het juiste licht dat je geeft. Het eerste licht moet werkelijk wit licht zijn en niet donker geel licht. Voor de groei.

          Lees uit de verslagen van mensen voor je gaat beginnen.
          Ik begin pas mijn 2de kweek na eerst een jaar een buitenkweek te verstaan. Ik bouw zelf of ik investeer toch wel een beetje voor werkelijk pro te worden. Ik ben iemand die prijzen wil winnen met mijn kweekjes later. Zoals je ziet,
          wiet kweken is meer dan het kweken en het op roken. Voor mij is het kunst dat je zelf creëert maar enkel 1 keer dus daarom moet je er alles aan doen om eerst te lezen zodat jij ook fier kan zijn op u mooie plant en fier op uzelf dat je er zoveel van weet

          Goeden tips man

          Veel succes om ze te redden.

          Greetz

          Matsy

          Comment

          • Satansmom
            Plantje
            Nieuw Lid
            • Nov 2014
            • 13

            #6
            Re: Eerste kweek s.o.s

            Ok hier kan ik wat mee! Ga er wat aan doen. Heb de plantjes gekregen ben dus met toeval begonnen aan mn nieuwe hobby. Probeer zoveel mogelijk te leren! Ga nu een nieuwe kast bouwen

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: Eerste kweek s.o.s

              klinkt als: ik stap in 'n auto en rijd weg zonder te weten hoe ik auto moet rijden en we zien wel of we het overleven
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: Eerste kweek s.o.s

                En geen water meer geven voor de komende week. Als ze dat halen..
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • Matsy80
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 616

                  #9
                  Re: Eerste kweek s.o.s

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777
                  klinkt als: ik stap in 'n auto en rijd weg zonder te weten hoe ik auto moet rijden en we zien wel of we het overleven
                  lol hij zal het wel begrijpen ooit

                  Comment

                  • Satansmom
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Nov 2014
                    • 13

                    #10
                    Re: Eerste kweek s.o.s

                    Hahaha update zo wel foto's van het kasje ga gelijk nieuwe zaden bestellen!

                    Comment

                    • Matsy80
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 616

                      #11
                      Re: Eerste kweek s.o.s

                      Wat zijn de afmetingen? want je moet wel weten dat die planten toch 2 meter hoogte nodig hebben of bij kleintjes toch ongeveer 1 meter.

                      Comment

                      • Satansmom
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • Nov 2014
                        • 13

                        #12
                        Re: Eerste kweek s.o.s

                        Wil toch wel naar de micro.Hij is 70h 50b 40d.

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #13
                          Re: Eerste kweek s.o.s

                          Je moet op minstens 60cm breed/diep zitten om een fatsoenlijk lampje te hangen.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Satansmom
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Nov 2014
                            • 13

                            #14
                            Re: Eerste kweek s.o.s

                            Dit is hem dan
                            Last edited by Satansmom; 8 November 2014, 20:28.

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: Eerste kweek s.o.s

                              als ik toch wel ergens 'n schurfthekel aan heb is het wel aan mensen die op deze manier foto's uploaden
                              iedereen moet nu z'n nek verkrachten om die fot beetje fatsoenlijk te kunnen bekijken.
                              is toch 'n kleine moeite!!!
                              van te voren de foto draaien voor je hem upload scheelt veel ergernissen + de mensen kunnen direct zien waar het over gaat
                              ikzelf zie NIKS op die foto's als dat je lamp te kort op het plantje staat
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...