Wat is er mis met mijn plant/blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • parker88
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 58

    #16
    Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

    @BeoWulf

    Hahah, mijn telefoon had de foto's omgedraaid, maar toch bedankt voor de tip.

    Was trouwens al aan het kijken hoe ik de thumbnails kan verwijderen.
    Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

    Comment

    • parker88
      Advanced Stoner
      Member
      • Jan 2015
      • 58

      #17
      Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

      Ze staan er gelukkig al een stukje beter bij.

      Trouwens bij mijn eerste foto zit het hoesje nog om de stengel. is het handig als ik deze weghaal?

      IMG_8665.jpgIMG_8658.jpgIMG_8667.jpgIMG_8670.jpgIMG_8671.jpgIMG_8674.jpgIMG_8676.jpg
      Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

        Euh...je mams heeft de schoonmaak emmer in je tent gezet en een handdoek te drogen gehangen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

          Ja verwijder dat hoesje van die plant
          God was never on your side..

          Comment

          • parker88
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2015
            • 58

            #20
            Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

            Hee QnQ,

            Aangezien de LV neiging heeft om te zakken onder de 30% heb ik op basis van de tips die ik heb gelezen,
            tijdelijk een emmer met warm/heet water in de tent gezet kijken hoeveel invloed dit heeft op de LV, zover ik kan zien
            heeft het tot nu toe niet echt veel invloed.

            -Parker

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Dag Belladonna,

            Bedankt voor je reactie, ik zal het hoesje er vanmiddag afhalen.

            MVG,
            Parker
            Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

            Comment

            • parker88
              Advanced Stoner
              Member
              • Jan 2015
              • 58

              #21
              Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

              Beste forumleden,

              Vanmiddag heb ik geprobeerd het hoesje te verwijderen.
              Omdat het hoesje aan alle kanten nog vast zat aan het stengeltje, is het me alleen gelukt deze wat na beneden te schuiven.
              met de gedachte dat deze vanzelf wel los zou gaan.

              Helaas nu een paar uur later staat mijn plant er meer dood als levend bij.
              Ik heb gelijk het hoesje verwijderd, door hier wat meer druk op te zetten met 2 vingers en de plant wat meer water gegeven.

              Nu is mijn vraag kan dit door het hoesje komen? of is het dat ik de planten echt te weinig water heb gegeven?
              Het plantje stond ongeveer 2-3 uur geleden gewoon nog mooi recht op.

              Groet,
              Parker

              IMG_3598.jpg
              Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                Nope da's gebeurd met loshalen van dat zaadhoesje.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                  Oeps...
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • parker88
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Jan 2015
                    • 58

                    #24
                    Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                    Bedankt voor jullie reacties,

                    En zou die het nog kunnen halen?

                    Zou ik nog wat voor haar kunnen doen?
                    Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                      Klein kistje timmeren ?

                      Of proberen ze een beetje nat te spuiten met een fijne nevel misschien.
                      Maar ik denk dat die 'game over' is.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Bubbleblower
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2009
                        • 185

                        #26
                        Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                        Als iedereen eerst zou zoeken zouden er geen vragen zijn
                        Dan zouden er juist veel meer vragen zijn

                        Oorspronkelijk geplaatst door parker88
                        Zou ik nog wat voor haar kunnen doen?
                        Tja, je wilt niet zo veel dokters aan je bed als je ziek bent.
                        Zelf zou ik de lamp weer iets hoger hangen, de LV omhoog brengen en ze bemoedigend toespreken, omdat ik de indruk heb dat ze uitgedroogd zijn en mogelijk verbrand.

                        Comment

                        • parker88
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jan 2015
                          • 58

                          #27
                          Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                          Hoi bubbleblower,

                          Bedankt voor je bericht, helaas heeft ze het niet gehaald
                          Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                          Comment

                          • parker88
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jan 2015
                            • 58

                            #28
                            Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                            Beste lezers,

                            Mijn plantje is momenteel wel erg schuin aan het groeien.

                            Ik lees hier wederom weer veel tegenstrijdige dingen over.
                            omdat een foto meer kan vertellen dan woorden, zou ik jullie wil vragen even naar mijn foto
                            te kijken. En eventueel te laten weten welke stappen ik moet ondernemen om hem weer een beetje
                            normaal te krijgen.

                            Alvast bedankt.

                            IMG_3628.jpg
                            Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                            Comment

                            • thugz
                              Amazing Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4284

                              #29
                              Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                              gewoon laten doen.
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment

                              • parker88
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Jan 2015
                                • 58

                                #30
                                Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                                Thugz,

                                Bedankt voor je antwoord, ik heb de pot nu een 180 graden gedraaid, in de hoop dat die de juiste kant nog op groeit,

                                Maar denk je dat hij zichzelf wel weer recht trekt?
                                Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                                Comment

                                Bezig...