Wat is er mis met mijn plant/blad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #31
    Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

    komt wel goed.
    allezins niets om je zorgen over te maken
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • psychedelic1988
      Retired
      • Oct 2012
      • 2796

      #32
      Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

      Plantje recht zetten en de potten bijvullen tot de rand dan heeft ze weer de ondersteuning. Als je haar zo zet staan de bladeren schots en scheef maar dat trekt binnen een dag recht.
      Doe je hier niks aan zal je later een wat slappere plant krijgen met als risico dat je straks een x je top omgevallen in de aarde vind.

      Comment

      • parker88
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2015
        • 58

        #33
        Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

        Hee psychedelic1988,
        Bedankt voor je bericht.

        Ik zal denk ik vanavond de Pot wat bijvullen.
        Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

        Comment

        • JohnnyHaze
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 912

          #34
          Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

          je plant groeit naar het licht toe, heb je je lamp op een rare manier vastzitten ofzo? of is het een plant in de buitenste rij of hoek van tent? dan kan het ook zijn dat ze wat scheef groeien

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #35
            Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

            Oorspronkelijk geplaatst door parker88
            Hoi bubbleblower,

            Bedankt voor je bericht, helaas heeft ze het niet gehaald
            Ja, ik zei nog dat het bloed naar het kopje stroomt als je die potten omgekeerd aan het plafond hangt.

            Die andere zou ek wel effe terug recht zetten. Heb het ook is voorgehad, wat slappere stengel. (ahahaha, ni op die manier) heb ze laten liggen en die heeft problemen gekregen met de wortels. Dus sateprikker er naast, strikje om de nek (niet te strak) en dan groeit die wel terug tegoei tot ze sterk genoeg is om zelfstandig recht te blijven staan.

            Comment

            • parker88
              Advanced Stoner
              Member
              • Jan 2015
              • 58

              #36
              Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

              Hee beowulf,

              Bedankt.

              Ik heb vandaag de pot een beetje aangevuld, alleen vind ik dat die inderdaad nog erg schuin staat.

              Hoe flexibel is zo'n stengel? dan ga ik hem later proberen recht op te krijgen.
              Ook een beetje een aparte zin als ik hem zo terug lees .

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hoi JohnnyHaze,

              De lamp hangt gewoon via een easy roller systeem.

              Ik denk dat de pot inderdaad net een beetje uit het licht heeft gestaan.
              Last edited by parker88; 24 January 2015, 02:12.
              Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #37
                Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                flexibel genoeg om te gaan hangen onder het gewicht van die paar blaadjes

                Comment

                • parker88
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jan 2015
                  • 58

                  #38
                  Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                  Bedankt voor jullie tips gisteren, nu ongeveer 24 uur later staat ze er al stukken beter bij
                  Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                  Comment

                  • hasjboom
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2014
                    • 195

                    #39
                    Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                    dat ze later groot en sterk mag worden


                    foto?
                    Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                    Comment

                    • parker88
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jan 2015
                      • 58

                      #40
                      Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                      Bedankt,

                      Ik zal morgen even een foto uploaden.
                      Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #41
                        Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                        - QnQ , klein kistje timmeren
                        - beowulf , touwtje om de nek niet te strak

                        - parker88 , ben benieuwd naar je foto
                        - gebruik geen elastiekje , daar hebben we al een mooie flater van gezien
                        - parker88 op naar morgen , vandaag een dag zonder zorgen

                        Comment

                        • parker88
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jan 2015
                          • 58

                          #42
                          Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                          Zojuist weer een paar foto's gemaakt.

                          IMG_8689.jpgIMG_8692.jpgIMG_8699.jpg

                          Groet
                          Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                          Comment

                          • psychedelic1988
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 2796

                            #43
                            Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                            Heeft je aarde voetjes gekregen?
                            Dacht dat je de potten had bijgevuld als je dat had gedaan was dat stokje nergens voor nodig geweest

                            verder staat ze er stukken beter bij zo maar de lamp hangt wel nog wat te hoog geloof ik

                            Comment

                            • parker88
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Jan 2015
                              • 58

                              #44
                              Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                              Hee psychedelic1988

                              Ik heb inderdaad wat aarde bijgevoegd, zeker 1-2 cm.
                              Mijn plan is/was om hem eerst recht te krijgen en hem dan verder bij te vullen.

                              Aangezien ik zelf niet weet hoeveel zo'n plant kan hebben ben ik wellicht wat te voorzichtig.

                              De lamp hangt momenteel op 40-45 cm ten opzichte van de hoogste blad/plant. Denk dat het meer komt
                              door de manier waar op de foto is gemaakt.

                              Cheers,
                              Eerste kweek: 4x Think Different (auto)

                              Comment

                              • psychedelic1988
                                Retired
                                • Oct 2012
                                • 2796

                                #45
                                Re: Wat is er mis met mijn plant/blad?

                                Haha ik zou die potten nu gewoon al bijvullen des te meer ruimte voor wortels Dan kan binnen enkele dagen dat stokje en touwtje ook weer weg.

                                Ik was ook erg voorzichtig in het begin hoor maar zolang de plant niet compleet afgescheurd is bij de steel zal ze het 99/100 x overleven het is net onkruid haha.

                                Die 2 kleintjes lijken nog wat te strekken vandaar dat ik me afvroeg Hoe de lamp hing
                                Maarre keep it up

                                Comment

                                Bezig...