wat is er aan de hand met mijn plant D:

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • swaq123
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2014
    • 50

    #1

    wat is er aan de hand met mijn plant D:

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb een paar uur geleden mijn plantje overgepot naar een iets grotere pot.
    Een paar uur later keek ik hoe het ging met mijn plantje en dat ziet er niet helemaal goed uit ;S
    20150504_171041.jpg20150504_171044.jpg
    Heb ik het helemaal verpest nu of komt het wel weer goed ;(
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

    Wortels beschadigd? Bij paprika's en tomaten zet je dan de nieuwe pot zeiknat, maar dat werkt wsl niet bij wiet. Sowieso water geven.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

      Ja rap een emmer water er overheen. En een dagje extra in de schaduw laten. Dan trekt het wel weer bij als de wortels niet teveel beschadigd zijn.

      EDIT: ik zie trouwens dat ze al in bloei is. Die grotere pot gaat weinig - maar wel een beetje - zin hebben. Beter had je daarin gezaaid, dan had ze groter kunnen worden.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • swaq123
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2014
        • 50

        #4
        Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

        bedankt voor de reacties! vergeten te zeggen dat et een autoflower is

        Comment

        • swaq123
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2014
          • 50

          #5
          Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

          ze staat weer recht op echt super bedankt voor de reacties!!

          Comment

          • xidijo01
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • May 2015
            • 15

            #6
            Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

            Sterkte!!

            Comment

            • swaq123
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2014
              • 50

              #7
              Re: wat is er aan de hand met mijn plant D:

              Bedankt!

              Comment

              Bezig...