Rare blaasjes op blad.....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zaad1982
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2011
    • 48

    #1

    Rare blaasjes op blad.....

    Korting op 420shop
    Op de eerste foto zie je de blaasjes duidelijk. En ze hangen.


    op de tweede foto lijkt het alsof die ook blaasjes gaat krijgen.

    Met de andere 3 planten lijkt het goed te gaan.
    ze staan al enkele weken in de groei 100w 18 uur licht.

    Iemand een idee waar het aan kan liggen?
    Attached Files
  • MSeed
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2015
    • 5

    #2
    Re: Rare blaasjes op blad.....

    Hey Zaad,

    Heb je de planten niet toevallig onlangs in een voedingsrijke grond geplaatst in combinatie met een hoge temperatuur (achter raam?) en lage luchtvochtigheid?
    Sproei je regelmatig?
    Lijkt erop dat je net tegen de verbranding aanhikt.
    Ben benieuwd wat eruit komt

    Groeten,

    MSeed

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #3
      Re: Rare blaasjes op blad.....

      Ik denk dat ze te warm en te nat staan ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Rare blaasjes op blad.....

        De laatste keer dat ik zulk blad zag, is in 2004 geweest. Dat ging om een plant die al 3 maanden aan het bloeien was.

        Die drievingerige bladeren. Die komen door stress dus. Die zijn een indicatie dat er iets (langere tijd) niet in orde is.
        Als je geen lichtlek hebt, en/of niet hebt lopen stunten op een andere manier, dan is het een virus. Die draag je makkelijk over vanuit andere planten, zoals tabak. Maar ook bloemkool en andere planten. Het kunnen ook insecten geweest zijn die het overbrengen. Een keertje toppen met je nagels (ipv een schaartje) zonder je handen goed gewassen te hebben, dan kan zoiets gebeuren.

        Ik zie trips of spint sporen op het blad, dat kan ook nogal wat veroorzaken. Heb je die behandeld en waarmee?


        Met een beetje mazzel groeit ze er over heen. Met een beetje pech krijg je een heel unieke plant.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Rare blaasjes op blad.....

          Als je dat op druiven ziet is het meestal galmijt.
          Maar er gaat inderdaad nog wel meer mis, aan het stressblad te zien.
          Hopelijk horen we er nog wat van ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • zaad1982
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2011
            • 48

            #6
            Re: Rare blaasjes op blad.....

            Hallo
            uiteindelijk is deze plant het beste en mooiste uitgekomen en helemaal gezond
            staan al maanden buiten.

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #7
              Re: Rare blaasjes op blad.....

              Gelukkig ! Heb je misschien een foto voor ons ?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              Bezig...