Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bladjes worden geel van mijn planten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladjes worden geel van mijn planten.

    Korting op 420shop
    Ik heb 3 autofrasian dew planten en nu worden de onderste planten een beetje geel.
    wat kan hier de reden voor zijn en hoe los ik dit op?

    Alvast bedankt!

    image.jpgimage.jpg

    #2
    Re: Bladjes worden geel van mijn planten.

    Rob.....


    lezen lezen lezen lezen..... opzoeken en weer verder lezen.

    zie ook de andere tips over lezen van de mede forum leden bij je andere topics.

    je bladeren worden geel -> geel + blauw = groen, je hebt dus een tekort aan chlorofalen, bladblauwkorrels

    om je toch tegemoet te komen. iets met voeding, je keuze voor cocos die volgens mij
    beter voor een mooi pad gebruikt had kunnen worden (kun je nog uitstrooien he in de tuin dus
    niet weg gooien, zal een mooi pad zijn). o ja en dan de tip: voeding voor cocos.

    zooooo dat is wel weer even genoeg om maanden mee voorruit te kunnen dacht ik zo.

    bij de weg: je zit ook nog eens in een hele verkeerde sectie met je topic, vraag en foto's.

    suc6

    Comment


      #3
      Re: Bladjes worden geel van mijn planten.

      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Bladjes worden geel van mijn planten.

        Reden: ze zwemmen, en wiet is geen waterplant.
        Oplossing: opnieuw beginnen, want ze bloeien al. Die halve gram oogst is de stroomkosten niet waard.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X