Hallo allemaal,
weet iemand misschien wat het probleem is met mijn plant?
Dit is een plant van zo'n 1,5m.
alvast bedankt voor de reacties
weet iemand misschien wat het probleem is met mijn plant?
Dit is een plant van zo'n 1,5m.
alvast bedankt voor de reacties







Comment