Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Re: Duidelijke foto's van bladproblemen en voedingstekorten etc
Ijzer blokkade door veel te nat te staan.
Foto is van forumlid Helaas, maar omdat het zulk mooi schoolboekvoorbeeld is post ik hem hier even. Hoe los je dit op¿ Door de pot van de kluit te trekken in de nacht zodat deze kan opdrogen.
Re: Duidelijke foto's van bladproblemen en voedingstekorten etc
Hallo allemaal
kan iemand mij helpen en me uitleggen wat dit voor een bladprobleem is?
Ik heb dit ook op het, beginnende kwekers forum gezet.
Ik kweek op een aarde, perliet, cocos en hydrokorrels mix. Voeding is van Biobizz (groei, bloeiboom, topmax, biohaven, alg, visimulsie) Gebruik geregeld 25% van wat beschreven staat waarvan 1 soms 2 maal alleen maar kraanwater dat al een dag gestaan heeft. De belichting is een 400watt son-t-plus en ze moeten nog 3
weken. Ziek blad.jpg20150927_223820.jpgDe laatste foto is van de onderkant.20150927_211400.jpg
Dit is mijn eerste kweek en wil graag weten wat ik nu moet doen!
Comment