iemand enig idee ?
Collapse
X
-
Re: iemand enig idee ?
Probleem 1: het blad is van de plant af.
die bruine punt lijkt me geen verbranding door overvoeding omdat de andere vingers geheel gezond lijken. Heeft die bladpunt misschien op vochtige aarde gelegen of tegen een muur aan met natslag¿ -
Re: iemand enig idee ?
11759505_10205710372610837_666612315_n.jpg11758777_10205710371930820_430635533_n.jpg11759388_10205710371570811_1903890123_n.jpg
foto's met iets mindere kwaliteit. het is over de gehele plant bijna. zou het kunnen dat ze een tijdje te nat hebben gestaan ?Comment
-
Re: iemand enig idee ?
Waarschijnlijk wel. Je ziet dan problemen ontstaan in allerlei spectra; van P-gebrek tot N-blokkades.zou het kunnen dat ze een tijdje te nat hebben gestaan ?Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment





Comment