iemand enig idee ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Shorty
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2014
    • 38

    #1

    iemand enig idee ?

    Korting op 420shop
    11778129_10205709946640188_134801169_n.jpg11749685_10205709946240178_1854289636_n.jpg
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: iemand enig idee ?

    Probleem 1: het blad is van de plant af.

    die bruine punt lijkt me geen verbranding door overvoeding omdat de andere vingers geheel gezond lijken. Heeft die bladpunt misschien op vochtige aarde gelegen of tegen een muur aan met natslag¿

    Comment

    • Shorty
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 38

      #3
      Re: iemand enig idee ?

      11759505_10205710372610837_666612315_n.jpg11758777_10205710371930820_430635533_n.jpg11759388_10205710371570811_1903890123_n.jpg

      foto's met iets mindere kwaliteit. het is over de gehele plant bijna. zou het kunnen dat ze een tijdje te nat hebben gestaan ?

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: iemand enig idee ?

        Lijkt mij op een N tekort, geef je groeivoeding?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Waarom doe je daar twee topics over open?
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: iemand enig idee ?

          zou het kunnen dat ze een tijdje te nat hebben gestaan ?
          Waarschijnlijk wel. Je ziet dan problemen ontstaan in allerlei spectra; van P-gebrek tot N-blokkades.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...