de onderste blaadjes van mijn plant zien geel uit en en sterven af, door wat komt dit?(zie foto)11821436_1008373869173520_1830976504_o.jpg
wat is dit?
Collapse
X
-
Re: wat is dit?
Geen paniek. Dat zijn de lobblaadjes, die geven je jonge plantje de 1e energie die het nodig heeft om de échte blaadjes te ontwikkelen, dit zijn dan vervolgens de motortjes van je plant en de lobblaadjes zijn niet meer nodig ( worden leeggezogen van voeding en vallen er af ). Heel normaal dus
-
Re: wat is dit?
In dit geval worden ze leeggezogen omdat de wortels niets kunnen opnemen uit de modder. Gevalletje teveel water.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment





Comment