Help mij!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #16
    Re: Help mij!!

    Die pot moet groter en gaten idd. Als het geen autoflower is helemaal. 12 liter is voor het beginstadium van een niet auto wel geschikt maar meer ook niet.
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #17
      Re: Help mij!!

      Cocos is tevens een leeg medium. Er zit dus geen voeding in de grond. Je zult alles zelf moeten toevoegen..
      In het vervolg kun je beter potgrond of growshopaarde nemen, dat scheelt al een boel gedoe.

      Het opdrogen van een veel te natte pot kan 3 dagen tot 2 weken duren afhankelijk van de temperatuur. Als de wortels reeds rotten, dan is het feestje volgende week al voorbij.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: Help mij!!

        Dus je kweek je plant achter een raam en zet ze alleen bij goed weer buiten ?
        Zie je hier andere mensen da ook doen ?
        God was never on your side..

        Comment

        • Ronthebudman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2015
          • 916

          #19
          Re: Help mij!!

          Laat die plant nou maar gewoon buiten staan, anders wordt het niets. Overpotten in een echt grote pot of metselkuip en buiten laten. Anders wordt het ook niets met het lichtregime straks. Of zit jij s'avonds thuis in het donker?

          Comment

          • Jephtaz
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jun 2015
            • 9

            #20
            Re: Help mij!!

            Het is op de kamer waar ik ze plant al meerdere keren goed gelukt, alleen niet door mij. Het kan best werken achter glas. En in de kamer waar ze staan is nooit iemand, dus is het licht ook nooit aan, dus geen problemen met licht. Maar ik was sowieso van plan om ze naar buiten te doen. Alleen wacht ik nog maar een paar daagjes, want als ik ze nu buitenzet weet ik zeker dat ze zullen verzuipen ;p
            bedankt voor jullie tips.

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #21
              Re: Help mij!!

              Meerdere keren gelukt op een heel andere manier dan. Met daglicht achter glas haal je maar een fractie van wat buiten mogelijk is en dan ook nog eens van een veeeel mindere kwaliteit.
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Help mij!!

                Vergeet de beestjes niet, binnen heb je geen roofdieren..

                Mijn tweede wietplant ooit, heb ik binnen gezet onder het zolderraam. Na een week was het één groot web van de spint.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...