wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

    Overvoed, stikstofblokkade (paarse kleur) en inderdaad beestjes.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Droned
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2015
      • 208

      #17
      Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

      Oorspronkelijk geplaatst door Geodude
      Ik kan helaas geen scherpere foto's maken als hierboven, maar heb een bud o scope en heb 10 blaadjes bekeken en ik schrok!
      Het is spint... zag die pootjes bewegen bleehhhh
      ik voel zoiets zelfs over m'n hand kruipen, kotsneigingen aangezien overvoed en beestjes..watercuren? kzeg maar iets
      A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #18
        Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

        Heb je al takken over je planten/toppen heen gezet ?
        Dat heeft hier ooit de oogst gered ...
        Vraag me alleen wel af of er nog iets te redden valt.
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • Geodude
          Bong Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 343

          #19
          Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

          Ik had 2 weken geleden al wat gedroogd en gerookt en het was hartstikke lekker. (wist toen nog niet dat ik spint had)

          Had liever alles nog 2 weekjes laten staan maar nu toch alles geknipt en ondersteboven opgehangen in een apart droog-hokje met een takje erboven op gezet.

          Ga nu iedere dag 2x alles inspecteren en de takjes vervangen. Maar ben nog niet veel spint tegen gekomen op de topjes dus het zal wel meevallen
          Nu alleen nog het hok goed schoonmaken.

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #20
            Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

            Wil je meteen weer verder draaien in dat hok ?
            Ik zou het hok minimaal 2 weken leeg laten staan, want ze overleven in het kleinste kiertje.
            Goed reinigen en eventueel je hok met anti-spint behandelen.
            Na 2 weken zijn ze wel de pijp uit en kan je weer vrolijk verder.

            Good luck ! en pafse

            ps. ik heb zelf ook 2x achter elkaar spint gehad omdat ik niet gewacht had, en er van overtuigd was dat het goed gereinigd was
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • Geodude
              Bong Master
              420 MemberMemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 343

              #21
              Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

              Ja ik heb hier paar Habanero pepers staan die ik er in wilde zetten maar daar wacht ik dan nog wel even mee.
              Is het ook handig om de lamp paar dagen aan te laten zodat de lv nog lager word?

              Bedankt allemaal voor alle tips trouwens!

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: wietplant bruine vlekken op blad(bijna klaar)

                spint doet het goed in vochtige en warme omgeving. Je wilt eigenlijk dat alle eitjes uitkomen, maar dat ze sterven omdat er niets te eten is..
                Dan houd je een paar dagen de lamp aan, met goede vochtigheid. Daarna ontsmetten en nog een keer herhalen. Ook alle (kamer)planten in de omgeving wegdoen/behandelen, en als het kan in het hele huis.
                Anders kom je er waarschijnlijk niet makkelijk van af.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...