Planten hangen erg slap na noodweer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • youngthug
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Apr 2015
    • 7

    #1

    Planten hangen erg slap na noodweer

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    zoals jullie wss wel door hebben gehad heeft het nogal flink geregent, geonweerd en stond
    er een flinke wind. Nu ik vanochten naar mijn planten ging kijken hingen deze erg slap.
    de andere plant heeft ook veel verbrande bladeren. Hier een aantal foto's weten jullie wat er aam de hand is ?
    ik denk dat ze teveel water hebben gehad.

    wat kan ik het beste doen ?

    mvg.

    1441124348972.jpg

    1441124348972.jpg

    1441124348972.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Planten hangen erg slap na noodweer

    Wat je het beste kunt doen.. Tsja.. De pot drooghouden, en goed in de gaten houden of er ergens rot te zien is. Dan als de aarde weer netjes droog is, dan weer watergeven.
    Helaas is het zo dat als de wortels eraan gaan (zo ziet het er helaas uit, maar je weet 't pas zeker als je 't zeker weet; je zult rot gaan vinden onderaan de stam, dat komt dan slijmerig los) dat de hele plant verloren is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    Bezig...