Eerste kweek dreigt te mislukken - Help!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Capricorn
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Sep 2015
    • 9

    #16
    Re: Eerste kweek dreigt te mislukken - Help!

    Yep, die tip (en meer) heb ik inmiddels ook gelezen In mei ga ik het nog eens goed overdoen!

    Comment

    • quinten13
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Aug 2015
      • 1

      #17
      Re: Eerste kweek dreigt te mislukken - Help!

      Nou ik denk toch echt dat je veel te laat begonnen bent,doe het nu al een aantal jaar en begin mei staan de zaadjes in de pot

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: Eerste kweek dreigt te mislukken - Help!

        Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman
        Als AF's in bloei gaan, groeien ze nog best flink door. Hoeveel? Uiteraard is dat afhankelijk van alle omstandigheden zoals licht, temp. Etc...reken erop dat er nog ongeveer de helft bijkomt qua hoogte. Alles wordt vooral meer....ook je toppen gelukkig....

        Goed dat je ze hebt overgepot. Ben benieuwd naar de foto's.

        Succes, Ron
        Ga maar uit van tussen de 5-50 cm. Meer niet. Vaker is het 5-15cm. Maar er zijn zowel extreme uitschieters als onderschieters bekend.
        Ik heb hier twee AF's staan van welgeteld 6.5cm die ongeveer 3mm tijdens de bloei zijn gegroeid.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Capricorn
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Sep 2015
          • 9

          #19
          Re: Eerste kweek dreigt te mislukken - Help!

          Zoals beloofd de foto's. Ze beginnen lekker te gaan, eerlijk gezegd heb ik vorige week vrijdag even in piepzak gezeten dat het snel over en sluiten zou zijn, maar ze gaan als een wietplant haha. Als ik dit verschil zie met de foto's van een week geleden sla ik steil achterover...niet normaal gewoon. Ze staan sinds maandag jl. in aparte potten van 19L, verse aarde.

          Zoals je op de foto kunt zien waar haartjes zitten, is de bloei begonnen. Hij groeit nog steeds door, nu maar eerst een afdakje fabrieken waar mijn harem onder kan schuilen
          IMG_20150911_190425.jpgIMG_20150911_190353.jpgIMG_20150911_190400.jpgIMG_20150911_190406.jpgIMG_20150911_190447.jpg
          Last edited by Capricorn; 11 September 2015, 19:26. Reden: was wat vergeten...

          Comment

          Bezig...