Het is een blaadje komende uit een top van White Widow auto, 77 dagen oud, achter zuiderrraam, temp. 16 °C, krijgt matig water om de twee dagen en al 11 dagen geen voeding meer.
Een vlekje midden op het blad doet me denken aan meeldauw ( ik heb al enkele soortgelijke blaadjes weggenomen voor alle zekerheid ).
Met mijn Bud-O-Scope zie ik clear-trichomen, haarvormige trichomen zonder bolletje aan uiteinde en veel,zilverkleurige vlekjes.
Ik kom er maar niet uit, is dit nu meeldauw of nieuwe trichomen - aangroei ?
Heb ook al enkele grote fanbladeren weggeknipt met duidelijke meeldauw, vandaar mijn bezorgdheid dat het nu naar de toppen komt.
Uit de hoofdtop 1 week geleden stukje toprot weggeknipt ( in vroeg stadium ), schaar erna ontsmet met alcohol.
Wat nu, oogsten of nog een week of langer wachten ?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Een vlekje midden op het blad doet me denken aan meeldauw ( ik heb al enkele soortgelijke blaadjes weggenomen voor alle zekerheid ).
Met mijn Bud-O-Scope zie ik clear-trichomen, haarvormige trichomen zonder bolletje aan uiteinde en veel,zilverkleurige vlekjes.
Ik kom er maar niet uit, is dit nu meeldauw of nieuwe trichomen - aangroei ?
Heb ook al enkele grote fanbladeren weggeknipt met duidelijke meeldauw, vandaar mijn bezorgdheid dat het nu naar de toppen komt.
Uit de hoofdtop 1 week geleden stukje toprot weggeknipt ( in vroeg stadium ), schaar erna ontsmet met alcohol.
Wat nu, oogsten of nog een week of langer wachten ?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment