hallo weet er iemand wat dit probleem is ik had ze juist overgepot en ze staan nu juist onder hps lamp 1 dag en wat een verkleuring102_0566.jpg102_0567.jpg
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
wat is de oorzaak
Collapse
X
-
Re: wat is de oorzaak
Geen idee maar denk dat je beetje te hard van stapel loopt.
Zou ff lekker scheutje water geven en die lamp omhoog gooien zodat ze ff wennen kan.
Suc7Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment
-
Re: wat is de oorzaak
Voeding hebben die nog niet nodig. Verder vrees ik dat je eerst afzuurt en dan de voeding er bij doet. Dat moet dus anders om. Eerst de voeding erbij en dan de PH op punt zetten. Op aarde hanteer je PH 6,2 tot 6,4.
Door de zeer zure bodem PH neemt de wortel nu zowiezo geen voeding op. Dus nu eerst enkel kraanwater geven voor een beurt of 2 a 3 . Aansluitend start je weer met voeden (halve dosis van wat er op de fles staat) Als je de voeding in het water hebt gedaan en goed hebt geroerd pas je de PH pas aan met PH Min. De meeste voeding velaagt de PH van het water dus als je eerst aanzuurt en dan de voeding er nog eens bij doet dan kom je op een veel te zure voedingsoplossing.
Comment

Comment