is dit normaal ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • exzistem1
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2015
    • 5

    #1

    is dit normaal ??

    Korting op 420shop
    hallo,
    mij plantje heeft niet het typisch blad dat ik ken,
    dus ik vroeg af of dit normaal is ? (bladen hangen wat slap, moet nog water geven) maar verder is heel gezond en groeid zondr problemen

    Ik heb gebruik al van het begin iedere waterbeurt - aptus regulator
    - aptus startbooster
    - aptus nutrition
    de grond die ik gebruik is plagron light mix
    controleer altijd de ph, temperatuur en luchtv zijn altijd goed,
    heb wel altijd het raam op een kiertje staan , en luchttoevergaten zijkant tent staan wel redelijk open, afzuiging waneer het licht brand op 20-30%

    niet alle planten hebben dat probleem, 1 op 4

    alvast bedankt


    norm.jpg
    Last edited by exzistem1; 16 November 2015, 20:21.
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: is dit normaal ??

    Teveel voeding in je grond? de bladen trekken scheef,'t is maar een gok hoor.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: is dit normaal ??

      Stikstof overschot, of ze staan op de tocht. Heel soms komt het door een pH probleem.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • exzistem1
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Oct 2015
        • 5

        #4
        Re: is dit normaal ??

        alvast bedankt voor de reactie.
        Ik heb gebruik al van het begin iedere waterbeurt - aptus regulator
        - aptus startbooster
        - aptus nutrition
        de grond die ik gebruik is plagron light mix
        controleer altijd de ph, temperatuur en luchtv zijn altijd goed,
        heb wel altijd het raam op een kiertje staan , en luchttoevergaten zijkant tent staan wel redelijk open, afzuiging waneer het licht brand op 20-30%

        niet alle planten hebben dat probleem, 1 op 4

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: is dit normaal ??

          Je planten hebben pas 4 noden.. Dan zijn ze ongeveer een maandje oud. En jij geeft al voeding?
          Ik denk dat daar het probleem te zoeken is; de light mix heeft genoeg voor 6 weken, je voed daar bovenop al met aptus.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • exzistem1
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Oct 2015
            • 5

            #6
            Re: is dit normaal ??

            oke bedankt !

            Comment

            Bezig...