Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Gele bladen
Collapse
X
-
Re: Gele bladen
Je gooit er iig al aardig wat bij zo in de 1e 2 weken.. Lijkt vrij nat te staan ook.
Zou t ff lekker bij water houden en dan pas als ze er om vraagt want dit is smeken om ellende als je niet weet wat je aan het doen bent..
Zijn nog maar paar blaadjes dus dat komt wel goed. Je staat in batmix dus voeren is de eerste maand totaal overbodig.
Zou t lekker bij alga bloom houden als ze over paar weken honger krijgt en de rest lekker in de kast laten staan.
Less is more.
Suc7Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
-
Wanneer vind je nodig om water te geven en hoeveel geef je dan?
25 graden, dan verdampt er niet veel. En aan de luchtvochtigheid te zien valt dat ook inderdaad mee.
Waarschijnlijk staan ze te nat. De modderige grond lijkt daar ook op te wijzen.
Geel blad kan ook komen door een blokkade van stikstof, bijvoorbeeld door te natte wortels. Je bent niet de eerste, en ook niet de laatste.
Meer voeding geven is dan niet zo slim, daarmee belast je de wortels nog meer.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Badankt voor de reacties
Die foto was 30 minuten na water geven dus ja ze staat daar nat, maar normaal gesproken wacht ik tot dat ik zie dat de bladen beginnen een beetje slap te hangen, rond 2.5 - 3 dagen. Ik geef ze 1.5L per plant.
@Weedjewel, ja misschien is het niks. Laaste keer had ik veel problemen met gele bladen, er viel 60-70% af de plant! Deze keer wil ik dat niet.
Mijn tent zit vrij vol en die onderste bladen krijgen weinig licht, misschien is dat het? Of de pot van 13L is misschien te klein?
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Gele bladen
Een weekje gewoon water zou ik doen ,wel op ph ,maar geen voedingen meer in gaan gooien.
Inderdaad wat te vroeg gestart met de bloei voeding. Zoals al gezegd zit je vast met een blokkage.
In Batmix zit ook voor enkele weken voeding in dus onnodig bijbrengen gaan geven.
Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.
Comment
-
Hoi! Ik heb wat nieuwe foto's genomen. Het probleem wordt zeker erger
Ik heb 6 planten in de tent en het zit vrij vol, dus die onderste bladen krijgen weinig licht, is dat een probleem misschien?
IMG_0522.jpgIMG_0523.jpgIMG_0524.jpg
Comment

Comment