Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stekkie2000
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2016
    • 3

    #1

    Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik ben een week of 2 geleden begonnen met het ontkiemen van mijn zaadjes.
    Het gaat om de autoflower easy bud.

    Momenteel staan ze in de grotere potten ca. 1 a1,5 week.
    Sinds kort gaan mijn bladen omhoog staan en bij sommige zelfs bol?

    Nu weet ik via dit forum dat als ze omhoog staan, ze het warm hebben, maar aangezien het maar 22 graden is vindt ik dit sterk. lv= 50%

    image.jpgimage.jpg

    Ik vraag me af of ze het niet te koud hebben door de clipfan en towerfan.
    Graag jullie advies.

    Groetjes Stekkie2000
    Attached Files
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

    zet je clipfan net onder de lamp,andere fan hoeft nog niet aan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

      plantjes die omhoog wijzen, bedanken de zonnegoden voor het licht. Ze hebben het naar hun zin.

      Dat het blad een beetje bol staat, komt omdat de grond wat stevig bemest is voor zulke kleintjes. Daar groeien ze wel overheen.

      niets aan de hand dus.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • stekkie2000
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jan 2016
        • 3

        #4
        Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

        Heren bedankt ze maken het al een stuk beter��

        Echter blijft één plantje heel erg omhoog staan en wil niet echt groeien
        daarnaast ziet een blad er echt slecht uit zie foto

        Iemand raad?

        image.jpgimage.jpg

        Alvast bedankt voor de support

        Comment

        • Weedjewel
          Special member
          Lucky Member
          • Nov 2010
          • 808

          #5
          Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

          Niet elk zaadje is gelijk.

          Comment

          • Windsor
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 161

            #6
            Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

            komt goed

            Comment

            • stekkie2000
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Jan 2016
              • 3

              #7
              Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

              Nogmaals bedankt voor het advies.

              Momenteel gaat alles beter maar ik zie nu dat de bladeren erg hangen en ben net begonnen met
              bloeivoeding, ik kan ook niet echt aan de aarde voelen of dit nu te droog of te nat is.

              Dus aan jullie even de vraag is dit:

              overvoed?
              te veel water?
              te weinig water?


              heb de blaadjes net beetje beneveld aangezien ze het duister in gaan.
              dus let daar maar niet op.

              image.jpgimage.jpg

              Alvast bedankt heren!

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

                Er is nog geen bloei, als je nu al begint met bloeivoeding dan hoopt de fosfor en kalium zich op en krijg je later problemen. Staan ze al op 12/12? Het verschil tussen te veel of te weinig water is soms moeilijk te zien. Maar aangezien alles hangt zou ik denken te weinig.
                Dat merk je zelf door de potten op te heffen. Zwaar is teveel, licht is te weinig.

                Comment

                • vaperke
                  Expert Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 1488

                  #9
                  Re: Bladprobleem: staan omhoog, bol en zien er slapjes uit?

                  Lijken me eerder nog wat groeivoeding te kunnen gebruiken aan hun lichte kleur te zien, zeker geen bloeivoeding. Dat geef je maar als je echte bloei ziet (pistels).
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment

                  Bezig...