Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, volgens mij is het in de titel wel duidelijk wat ik nou wil weten want ik maak mij toch een beetje zorgen , hoe komt dit nou en wat moet ik doen?
    Attached Files

    #2
    Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

    6) De punten van bladeren worden geel, bruin, of dood. Plant ziet er voor de rest vrij gezond & groen uit. stam kan zacht worden.

    Over-bemesting (vooral N), over-bewaterd, beschadigde wortels, of onvoldoende bodem beluchten (gebruik meer zand of perliet. Af en toe als gevolg van niet voldoende N, P, K of
    Die komt uit de bladprobleem oplosser.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-Graag-advies
    Hier vind je direct een antwoord.

    Gezien de droge aarde, en logisch nadenken, is overwateren dus al uitgesloten. Beschadigde wortels ook. De meeste bodems zakken niet zomaar in, en onvoldoende beluchting is zeldzaam. Tekort op zulke jonge planten is bijna onmogelijk.

    De enige conclusie is dan: overbemest.

    Had je zelf ook kunnen bedenken, je bent een slimme vent toch.

    Maar goed, je geeft ons niets qua informatie, het kan best iets anders zijn.. Maar dat is kristallen bol kijken, daar ben ik niet goed in.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Last edited by Pablo Escobar; 11 May 2016, 17:41.

      Comment


        #4
        Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

        Jij opent wat topics pik!
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

          Ja is goed.

          Comment


            #6
            Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

            Ik heb je dit al verteld in je andere topic je had die plant in stek en kiem aarde moeten laten staan
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

              Ja precies maar voor als ze voeding nodig heeft heb ik het niet vloeibaar slechts alleen een zeewier extract of ik moest em nog een keer in een grote pot verpotten maar dan met bemest aarde...

              Comment


                #8
                Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

                Als lr2 dat het zegt en bella, zou ik niet durven twijfelen,...
                Last edited by FlintStoned; 22 May 2016, 20:21.

                Comment


                  #9
                  Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

                  Niet teveel wateren, maar zeker ook niet te weinig nu ze buiten staan.
                  Als de grond te droog wordt, dan wordt de EC ook hoger.

                  Gewoon goed verzorgen en 24/7 buiten laten staan.
                  Hoe sneller het nieuwe blad ontwikkelt hoe eerder ze hier overheen groeit.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Verbranding/verkleuring te veel of te weinig water/bemestaarde?

                    Ah, oke top!

                    Comment

                    Bezig...
                    X